Nu är det över!

SHA!  Hur är det med er? Det bästa hoppas jag på.
Med mig själv är det bra flera gånger om.  Sommarlov ju!

Skolavslutningen ägde rum igår och Kypé i Torsdags. Galen och vild mysig kväll, men fyfan vad kul vi hade!

Igår;
va det ju skolavslutning som sagt, äntligen är det över! Sommarlov som gäller nu.
Efter avslutningen gick jag ner till stan där jag träffade Linda & Man man. Och där satt vi o pratade i 3 timmar :P 
sen kom teoh oxå o hejjade. awh, alla vi återförenades, efter typ... 1 år ?haha. Hur som helst så va dt väääldigt trevligt.
sen på kvällen åkte jag&parents till gbg för att fira min kusins student. 
Hoppas att ni hade lika trevligt som jag hade dt ;)  
Speciellt ni som va i Almenäs o supade sönder  :p  
har inte sovit gott alls i natt, pga att folk som gick förbi mitt fönster skrek asmkt.. typ vid 3 tiden.
Somnade om .. o efter typ 20 min, skrek nån jävla idiot, vaknade .. somnade om.. vaknade.. .. osv.
Serri, ville gå ut o kutta dem!   
 
Torsdags; Kypé!  Jag hade hur kul som helst med dem som va där :) haha.  Steph va sugar mama åt alla, hon stod vid grillen o grillade köörv åt oss alla :D  Blev lite små sur i början för jag itne hade med mig badkläder, men badade till slut ändå, Tack vare Kp, som i stort sett kasta i mig från bryggan (bild nedanför)  -.-  o självklart gick tjejerna på honom ( bild, dooown.) :D hahahhaha

IDAG; Sitter här och gör absolut ingeting just nu.. . Ingen va hemma när jag vaknade imorses o dem kommer förmodligen inte hem förrens ikväll ..  
Men iaf, jag MÅSTE städa rummet !  har typ inte sovit i mitt rum dem senaste dagarna förutom igår då. Det ligger typ kläder överallt !  :S
Hmm.. that's it typ ..-.-
Får se vad dagen har att bjuda på!


Bilder från Kypé!

m
Sang, Steph, Karl- Anton
som vi kommer sakna asmkt !!

Stackarn som blev ASPACKAD xD

Sugar mama!  :)

så lekte vi Titanic xD haha!   Ser ASKORT  :O men dt är jag egentligen inte (a),  bara kp som är lite för lång :P  haha

P1060139.jpg
Sang's syster, Anton, Sang, Alexander, Madde, mariam & christina


Dumma Kp.

ljuva hämnd.

Hihih,
P1060198.jpg




Ha en underbar dag!
Tack för mig!
K





Kommentarer
Postat av: sanna

gå in på min blogg och hjälp mig med min hårfärg:)

har beslutsångest....



ha en bra dag

2008-06-06 @ 15:40:57
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Erik \0/

HAHAHAHA COFFE!!!!!!

DU ÄR MAN!!!!!!!

2008-06-06 @ 22:55:51
Postat av: azze

HAHAHAH, XD då skulle du fan ha sett när han började rabbla om "landskapet"

2008-06-07 @ 00:05:14
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Muffin.

Skulle vi inte kunna kommentera någon av de andra bilderna? Stephanie ser ju trevlig ut där hon grillar korv till exempel. :P

2008-06-07 @ 00:15:30
Postat av: Anonym

HAHAH, stephanie ser trevlig ut där hon grillar korv XD hahahahaha. aww muffin! you crack me uup :'D

2008-06-08 @ 00:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0