Onsdags mys!

                                                                                                    
 Heej!


Usch vad längesen det var man uppdaterade nu=/, så blir det dock när man förtillfället delar rum med sin dator galna broder. Hoppas att renoveringen snart blir klar så jag kan fortsätta att ha min dator för mig själv=).

Mina senaste dagar har varit skiiit tråkiga=/, varenda dag har gåt ut på att titta på tv eller film, hoppas på bättre väder snart eller att jag får jobba lite=). Något positivt är ialla fall att Hanniiis och Kicki äntligen är hemma igen<3 Whii. Imorgon så sätter även torsdagskvällarna igång vilket ska bli skoj=). Sen får vi ju inte heller glömma stadsparken på fredag då massa coola/bra/snygga band spelar;). Ska lyssna extra noga då min gullunge Kezo sjunger<3.

Men just idag har det bara vart hemmet som gällt har suttit framför tvn och myst med lite chokladbollar=), mums.

        Ni får ha dt så bra<3 pussaah!

         // XOXO STEPH

Kommentarer
Postat av: Jadestone

så blir det dock när man förtillfället delar rum med sin dator galna broder



Jag säger detsamma, bara för att min bror flyttat till gbg och inte har dator tar han hela mitt rum varje gång han är här. Blir så frustrerad utan att göra något lydlig som jag är (A) =P

2008-06-26 @ 01:07:27
Postat av: Kicki

din bror är skrämmande jadestone. :S

ryser*

2008-06-26 @ 13:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0