PISSDAG


Heej på er alla sötnosar!  Hoppas att allt är bra med er i dag.

Otursdag. Idag är det min tur att bli drabbad av den så kallade otursdagen.
Och den ska vi inte gå in på.

Steph ringde innan från Beares o frågade om jag ville göra nått med dem. men jag va så sur att jag hade lust att skälla ut henne på telefonen o lägga på luren.
 Självklart gjorde jag inte dt.. tror att hon märkte att jag va sur. Förlåt för att jag tog ut det över dig.. har varit så mot alla idag.
Jag brukar aldrig ta ut min aggression på andra men idag blev dt bara så..

IMÅN:  hem till femman o fira nått.. vet själv inte riktigt vad dt är.. men dt är iaf nått med min o femmans familj vi ska fira över. (:
o så klart kommer pappa o hennes pappa supa sönder -.-  o sen kommer femmans pappa dra upp en massa roliga skämt :D som jag bara ÄLSKAR :D 

Och JAAA jag ska kolla på fotboll!  ofc!  Torres ska ju fan spela !  Soo effen hot! 

Söndag ;  Ska träffa Kp :)  o så känner jag att jag behöver träffa sickooo .. . brukade alltid träffa varandra på söndagar.. men vet inte hur dt blir nu. i dunno .. 


tänkte bjuda på "dagens inköp"  :)


Två par Zoul Jeans från MQ,
Rosa t-shirt eller vad man nu ska kalla den från Bikbok. 

AND finally!! inga underkläder :D !  

Tack för mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0