SATC


Tjenare!

Hur är dt med er? Med mig är bra igår så såg jag, Kicki, Hanniis äntligen SATC-the movie=). Meningen var att vi skulle gå på torsdagskvällen men vi tröttnade alldeles förfort så då bestämde vi oss för bio ist:). Filmen var BRA, verkligen sevärd bara det att den kunde bli lite långtråkig på vissa ställen och så var jag skiiiit peeig så satt och drömde om toaletten hela slutet=/. Men för alla modeintresserade, oh verkligen som "godis för ögonen"XD. Man blev verkligen "Carried away". Lite ledsen blev man oxå minns de tiderna då vi brukade va som dem vi fyra men allt är nu mera annorlunda och det verkar som om alla valt olika vägar i livet nu=/.

Idag ska jag till unga själar i stadsparken då Kezo's band, Jag andra spelar och Mia's ban, Linn's missing her pinky spelar:). Ska bli kul hoppas bara på lite bättre väder och att jag nu kan gå:S, men bäst att jag gör iordning mig nu, ha dt så bra!
Ps: Min brors rum är klart så jag har datorn för mig själv igen så nu ska det allt bli mer uppdateringar för min del.

// PUSSAAAH STEPH!


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Det är aldrig fel på att folk väljer att ta en annorlunda väg än sig själv, utan det är hur man agerar i efterhand som räknas. Glöm aldrig han/hon som stod längst bak i ettan, en dag kanske ni mötts igen :)

2008-06-28 @ 01:17:14
Postat av: Anonym

men vafan... man kan inte ens säga linn's missing her pinky? xDD dom heter linn's missing pinky! iddi... *-)

2008-06-30 @ 11:17:36
Postat av: Steph svarar:

haha okXD

2008-06-30 @ 12:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0