Sola & Bada

image532
SHAA!  Allt bra?!  hope soo . .
Med mig själv är det underbart! 
Har haft bloggtorka här !  vi har typ inget att skriva.
men men .. här är jag iaf nu :)
Mkt har hänt under dom senaste tiden, då jag ej har skrivit här. 
t ex den underbara resan till Gbg med steph :)   Varberg resan m.m.
har haft det super naajs iaf :)
IDAG; Började med att jag vaknade runt 9 tiden ?,
Låg och drog mig lite, real nice sånt där.
Men när det började bli ont om tid, fick jag lägga på ett kol.
Och jag är en jäkel på att stressa mig klar.
Därefter så gick jag & D ut på terassen och schteekte :)  efter dt, så åkte jag till h..hände inte så mkt där än att kolla på Gossipgirl :P
kvällen:
Träffade Femman o Steph. Gick ner till Almenäs och schtekte, spanade in killarnas body(!)  xD , VÄLDIGT mysigt :D me likeee.. :D
Jag skämde ut mig totalt tack vare Steph o Femman!!  oh..my god.
hade hur som helst jätte kul med mina knasbollar :)



image531

Tänkte ta kort på min pappa o Femmans pappa !  för dom va såå himla wasted innan/idag.
Men Femman tillät mig inte.. så no pic.

Imorgon blir dt sovmorgon för min del :) Wohoo!
Damn vad klockan tickar, helt sjukt! 
Ha en stört skön söndagskväll!
Tack för mig ! Puss
K

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Är nog inte så många som läser/skriver i ett sånt här fint väder :)
Men ni är allt flitiga fortfarande=P

2008-06-02 @ 13:41:27
Postat av: kicki :

Ser att du läser iaf :)
heh.. No life ?;)

2008-06-02 @ 14:22:06
URL: http://creamycupcakes.blogg.se
Postat av: Jadestone

Precis^^ Har stängt in mig i mitt rum, Trollhättan är tråkigt och ingen i Borås kallar på mig :)

2008-06-04 @ 00:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0