Sommarlov=)!

Heej!'

Hoppas ni alla studenter har haft en underbar dag och kommer ha en fortsatt rolig kväll, grattis till alla er<3. Själv även om jag bara gått ur ettan så kändes dagen väldigt speciell och ikväll ska jag ha roligt med mina närmaste=). Hoppas bara att jag får tag på Kicki så jag får med  henne ut=).

Jadu nu måste jag snart dra mig ska möta några och sedan bege mig ner till almenäs,
 hoppas ni får en underbar kväll! Ha dt så bra!

Till dig Karl-Anton SP07M kommer sakna dig<3, ='(
Vi kommer fortsätta att tycka om dig även om du kommer börja lukta fisk och bli en bratXD.

          // Pussah Steph
 
                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0