Tisdag.

Nemen SHAA!   Hur är läääget ?  :)   
Allt bra ?!  Får hoppas dt.  
Med mig själv är dt sådär, precis som vädret.
Under dem senaste dagarna har jag blivit såå förälskad i UNDERKLÄDER.
Jag har spenderat pengar varje dag på BARA underkläder ... Och det är inte OK! Suck* bad habit .
Kommer vara såå pank innan jag åker till Tyskland, crap.
På tal om Tyskland. Jag ska åka dit !WOHOO !  Och det är INTE pga Tokio Hotel som vissa tror. really not.
Dt sägs att dt är över 30 grader där :D ohyeah!  

Nu ska jag kolla på fotboll med D. har köpt hem en massa onyttigheter som väntar på mig nu!  :D
Och sen senare ikväll blir dt "In the land of women"  som Seth Cohen är med!!!!  smälter.

jag har inte så mkt att tillägga mer .. får räcka för idag.
Taaack för mig!  PUSS




Kunde verkligen inte hålla mig ifrån

dessa söta trosor :S  Men visst är dem söta ? (:
vecko-trosorna från Friis Company.  ME LIKEEE.

Och Klänningen  från Friis Company fick följa med mig hem.


Klänning  från H&M.. har spanat in den länge!  finally min :)



   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va! skojjar du med mig? jag hatar dig kicki..seriöst



-.-

2008-06-11 @ 19:10:29
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: Kicki svarar :

vaa?! vad har jag gjort :( ?

2008-06-11 @ 19:17:14
Postat av: Anonym

Du köper nya saker hela tiden! SÖTA SAKER OCH SÖTA SAKER GÖR KEZO GRÖN :o

2008-06-11 @ 19:21:04
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0