i'm out of my mind!

                                                                                                              
Heeej ! allt bra ? :) får hoppas det!
Med mig själv är det bara bra! :D 
jag tror jag har fått Jonas Brothers-feber ''/ De senaste 6 timmarna har jag princip suttit vid datorn och kollat på Jonas brothersYoutube :P jag vet! såå sick ! :P
Och samma sak va dt igår! haha. Har hunnit kolla igenom alla deras video på två dagar ! HAHAH! helt sjukt! 
Och självklart har man hittat en favorit bland dem, Joseph Adam Jonas  . Kärlek.
 
jag är just nu så inne i  "jonas brothers världen" .
 Har knappt något mer att skriva än JONAS BROTHERS  :P xD

 JOO! btw, Dem va här i sverige/ stockholm IGÅR! Och detta fick jag veta nyligen .. Helvetes baaajs oxå !  :(
 

PUSS









Kommentarer
Postat av: Jadestone

:) det slutade med Jonas B ändå. Säger bara, låt det fortsätta =P finns inget bättre än att känna sig 110 % intresserad av något helt plötsligt :)

2008-06-30 @ 01:02:28
Postat av: Anonym

OMG, I KILL YOU!!!!!! :@@@@@

orka kommentera det minsta lilla!



.



oj, skall du kommentera att jag gjorde en punkt märke?

oj shit helvete vad spännande! vekligen!



get a life man!

2008-07-02 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0