Hello Beautiful


Hello Beautiful
Hows it going?
I've been missin' you
Its true.


Guten Abend ( God afton) !  ;) 
Allt bra ?
Med mig själv är dt strålande :)  Resan till 'Deutschland' va amaaazing!
Skieet nice väder, 26- 28 grader! ohyea och människorna där va jätte trevliga :)   Kvällarna = OMG! ME LIKE . T ex den kvällen vi va ute o åt ( resturangen Buffalo, Rekomenderas! ) OCH Tyskland mötte Portugal (fotboll förstås) OCH Tyskland vann :D Alla skrek o hoppade runt så fort tyskland gjorde mål,  jag o D sprang fram till en mega big tv o skrek : SWEDEN!!!!  dt blev typ tyst nån sekund o sen skrek nån NO Deutschland!!!!!!  Skämde ut oss totalt xD :D hahah!   Sen kom den där killen som skrek ''no Deutschland'' fram till vårt bord och började dansa lap dance för oss, lite wasted han va :D  jag och Dennis skrattade ihjäl oss ! medans mina föräldrar satt där o bah : O.O.  me like that moment! :D 
Den kvällen var skit skit skit roligt, Obeskrivligt och oförglömligt.  
Alla kvällar bestod bara av flumm och skratt :D  och min pappa& hans amigo drack ju sig fulla varje kväll.. så dt blev ju ännu mer skojj att se dem skämma ut sig :)
jag längtar tebax nu! :(  
åh, allt är så annorlunda därborta jämfört med Sverige -.- .
Hur har vädret varit här i Sverige då ? hm
Ser att Steph inte har underhållit er :P.. en aning förbannad/besviken.

Vi va  i stan och köpte hattar :)  för dt va så jävla varmt ute.


Beautiful.
Dat
orn segar som tusan! Fler bilder dyker upp förmodligen nån vacker dag :)

Taaack för mig!
Pusss
K

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Haha, naww, kan se det framför mig hela Tyskland glor på er=P.



Kändes som om det var något alldeles speciellt du fick uppleva den veckan :)



MM.. Steph har varit lat skakar på huvudet ^^,

2008-06-25 @ 09:04:11
Postat av: Anonym

LACKA-DIRR, jag kommer slå sönder dig jadestone!

2008-06-25 @ 13:32:23
Postat av: Jadestone

Vad nu :O:O:O:O blir så rädd när folk (tänker mest på tjejer) som säger på det där sättet. Låter ju allvarligt :(

2008-06-26 @ 01:09:39
Postat av: Hääänez

Kikki, du verkar ju har lärt dig mer tyska på en vecka än vad du lärde dig spanska på 4 år:)

2008-06-26 @ 12:57:00
Postat av: Kicki

Anonym = Kezo (:

Jadestone: you're dead! :D Mohhaha

Hannes : erkänn !?(a).. gå o dränk dig nånstans :D

2008-06-26 @ 13:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0