what's going on between us ?




Shaaa! Hur är läget med er denna stekheta tis ?
Hos mig själv är det bara bra. så glad över det underbara vädret,
kan knappt sluta snacka om det och att vara i det :)

Girls, ni har väl inte missat Gina Tricot utförsäljning idag va? :)
Och självklart var jag där :P ,  usch, va mkt folk dt va :S  Kunde knappt gå där, Jag blev väldigt frustrerad när dem höll på o knuffas!  wtf .  Men fick med mig två klänningar..  .lite besviken att jag inte hittade nått mer.. . 

IDAG; skoldagen gick förvånartsvärt nog väldigt snabbt. iofs fick vi sluta mkt tidigare på samhällskunskapen, Naajs.

Grill&pill imån kväll :)  ohyea, really taggad!
Ska oxå försöka hinna kolla på Erikslund matchen, lärarna mot eleverna :)  D är domare, thats why , jag ska gå dit :P  han kommer säkert få panik den där lilla kyckling :) naw.

hmhm.. NU ska jag iaf försöka plugga klart religion shitten (!) 
Tack för mig, sköt om er!
Puss
K

Du lärde mig att le åt allt som var svårt
Du fanns vid min sida när allt var hårt
Tack för att du lyser upp min värld !!!

Kommentarer
Postat av: Erik \0/

SOMMARLOV NUUUUUUUUUUUUUUU WIIHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-04 @ 23:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0