Missing you could turn from pain to pleasure, if I knew you were missing me too.


SHOO!!  Allt bra ?  Hope soo.
Med mig själv är det bra flera gånger om :D
Lite schvettigt idag va ? 
IDAG; Skola . . som vanligt. Rätt chill va det faktiskt. Antingen kollade vi på film eller så fick vi sitta på nån valfri plats o lösa korsord. Sånna dagar gillar jag :)  Me like & me like. 
           Hur har dagen varit för er då ? :)  
 På onsdag blir det fiesta med klassen,  Kyppe.   woho!
 Grill&mkt mys med vännerna.   
 Torsdag är det ju avslutning ! :')   can't wait! 

Sommar lov!  10 lediga veckor!  snacka om softation! me likeeeee.

Aja, nu måste jag in i duschen!  
tack för mig! Puss!
K

Kommentarer
Postat av: Muffin.

Du tysta du glädjerika sköööna!

2008-06-03 @ 16:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0