Knas-kalas

Tjenare!
Hur står det till? Med mig är det super=), har slappat hela dan och tagit ett långt bad hemma hos min syster, som jag har spenderat hela dan och hela gårdagen hos, myys.
Idag ska jag och Felix hitta på något, hoppas han planerat något speciellt för idag firar vi äntligen en månad=)<3. Hmh det var istort sett allt förutom att jag nu äntligen ska ladda upp några bilder från fredagen då vi var och lyssnade på unga själar=). Ha det super!
// PUSSAAH STEPH


Träffade mina cutiepies, Hanniis&Beares<3

Sedan lyssnade vi på älsklings Kezo och hennes band=), ett gäng sköna estet ungarXD.

No comments!

Men vi hade det kul ialla fall=)...eller jag hade kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0