Bio!

Hellu!

Idag hade vi prov på judendomen, egentligen var provet helt ok inte alls svåra uppgifter bara det att man inte direkt hade övat=/. Hoppas på det bästa även om det var massa namn jag inte kunde:S. På provet hände det även en liten incident som fick stora konsekvenser lite för privat för personen så ska inte ta det här=), hoppas att allt löser sig!

Dagen har varit helt ok och kvällen har vart lite bättre än okXD. Nämligen så att jag, Kicki, K-P, Muffin och Hannes har varit på bio=) . Vi såg någon president film, Vantage point. Hatar president filmer men den var faktiskt inte super dålig, bara det att Hannes och Kicki lackade för att man fick se samma sak från olika perspektiv hela tidenXD.
Efter bion så gick vi till Mc och luffade och bara satt och snackade. Sedan gick vi lite istan träffade några gamlisar som dansade, så sötaXD jag och Kicki ville joina men de andra vågade inte:(. Jaa och nu sitter jag här=). Nu är det även lov=) hoppas ni har några roliga planer, själv har jag inget direkt inplanerat men hoppas på det bästa hejdå ha det så bra!

        // Pussaah Steph
Bilder kommer snart !


Tjooofräääs!   Kiiiiickiiiii här :D 
Här kommer bilder från idag :)

image348image349
Arezo & KP  fick ett ägg av oss :)   hehe  + Hannes .. men har ej nån bild på han.

image350image351image352
kollade på Vantage Point...   huuuuh.
image353image354image355
Bion ....   
image356image357
sen McDonken!  :D 


Yeeeees, dt va allt.
ha en suuuuper sköön påskloov ! 
image358


Kommentarer
Postat av: Jadestone

MMan kan bara drömma på att det skall bli en skön påsk, inget mer. Hatar osmarta lärare *Punkt slut*.

Hoppas förövrigt att ni har det 1 000 ggr bättre än jag kommer ha!

2008-03-20 @ 23:48:30
Postat av: Muffin.

Vackert mycket vackert. Legendariskt skrivsätt också, det verkligen en fröjd för ögat att läsa dessa vackra formuleringar av meningarna.

2008-03-21 @ 00:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0