Cupcake vs Chicken

Heej

Hur är det med er?`Med mig är det super=), lekte precis klart med lera<33. Det är verkligen super roligt, meningen var att jag och min systers barn skulle leka men de tröttnade snabbt så det slutade med att jag själv satt där vid köksbordet och skapade min konst=D. Gjorde flera kreationer men det är endast två jag kommer lägga in bilder påXD.
Däremot så har inte pluggningen gått så bra:S för har ju som sagt haft besök hela dan, men men ska försöka plugga lite senare=). Nu snart ska vi se någon film=), så vi hörs kanske sen senare, ha dt så bra!

// Pussah Steph


image399 image400
A Creamycupcake<3                                    & En liten kyckling, med giant feetXD.


Kommentarer
Postat av: anonym

aaa men det ser ju precis ut som en riktig cupcake:O hur gör du stäff? helt fantastiskt ju...

2008-03-29 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0