Det va bättre förr ..

Heej, hur är dt med er ?  Med mig är dt okej.. 
Som sagt så va vi igår på bäckängsfesten, dt va varken askul eller tråkigt.
IGÅR:
Dt va rätt kul i början när vi hade förfest hemma hos Stepp's syster, förutom att dom människorna som skulle komma va sena (!) så kass.  Men dom kom till sist :) haha
Efter dt så trallade vi ner till bäckängsfesten, och shake:ade loss ;) oh yäh :) 
Jag vill inte skriva allt som hände på festen, tyvärr.
 Vill jag hålla dt för mig själv ...

Men iaf, här kommernågra  bilder från festen :)  enjoy !
( jag har inga kommentarer till dom :p )

image189


hahah värsta bilddagboken här :P  
Men aja dt här får räcka :D  

Pusshheejj! 
Loove kicki
image200


Kommentarer
Postat av: Erik \0/

LOL!!!

2008-03-01 @ 19:21:49
Postat av: Majje

DT ÄR FUCKING BÅBB! BÅBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

2008-03-01 @ 23:13:40
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Jadestone

Kicki goes popis^^ Det är aldrig fel att "leva livet", att ha skoj, åtminstone en dag i sitt liv!

2008-03-02 @ 01:34:39
Postat av: femman

ahh, ni har bild på min martin

2008-03-03 @ 21:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0