Fredag!

Hellu!

Idag är det bara plugg som gäller-.-
, usch vet inte vad det är med mig brukar kunna plugga om jag verkligen vill men nu går det bara inte:S. Allt jag gör är att drömma mig bort vill hitta på nåt kul=)! Jag har i alla fall skrivit klart en tredjedel utav mitt genus arbete j i p p i endast två tredjedelar kvar-.-. Just nu har jag en paus antar att jag få skriva lite mer ikväll för hinner inte så mycket mer nu för är nämligen hembjuden till min syster på middag=). Mamma är så söt hon köpte cookies till mig ett tips till alla er som pluggar köp americancookies<3 det hjälper dig att tänka=) och de är helt klart min favorit<33.
Åå nej fredag idag så snart är det dags för skolan igen=(, pallar verkligen inte veckan efter lovet har vi en massa inlämningar som ska in och jag har bara börjat med den ena:S. Aja men på söndag är det ukm som gäller, några vänner ska ställa upp så hejar såklart på dem, lycka till mina sötnosar<3. Jag och Kicki ska åka dit i tidigt för att ställa oss i kö, hört att det brukar va många folk som drar dit=). Hoppas jag träffar er där;)!

Ni får ha dt så bra och snälla SP07M plugga inte ihjäl er nuXD
, utan njut av era sista lovdagar<3.

               / / PUSSAH Steph


       image396

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Ett tips om bra pluggande är att vakna tidigt^^ SÅ tidigt att ingen annan är vaken. Dvs när ingen är vaken då finns det ingen risk att man hittar någon att prata med på msn eller någon. Finns nog inget annat skoj att göra på morgonen heller så då kan man koncentrera sig bra! I alla fall jag^^

Tur att jag började med mina läxor tidigt men bättre sent än aldrig, man skall itne jobba ihäl sig men man skall klara uppgifterna man får!

Om du tycker det är jobbigt det du har så skall du bara se min^^ Helt förfärligt!

2008-03-28 @ 20:41:15
Postat av: Anonym

naww så sött av er :P de kommer as mkt folk till ukm runt 800pers skulle komma iår så ni får komma tidigt xD

2008-03-28 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0