Girly night!

Tjaaa !
Idag är det tjejkväll som gäller=D! Hela förmiddagen umgicks vi på varsitt håll men sedan framåt sex tiden så träffades vi. Vi hade inget direkt för oss så drog te Hannes, träffade hans brossor;). Skrev lite på hans msn och hade det kul:) hihi, längtar tebax. Men nu är det bara girlynight som gäller, vi tänkte därför idag uppdatera en liten special nämligen flera olika topplistor på killar. Det verkar va lite av en klassiker så vi tänkte därför ha annorlunda topplistor. Ska även uppdatera en liten girls night out, för tjejer måste vi ju oxå fråga ut;).

Här kommer topplistan ! ( Vi dömmer endast utifrån skolkatalogen, ta inte illa upp! Vi ser det som possitivt ! :) )

Hardcore & Randoms guys ! :D
1, Ekalak Berggren. ES07B. - Man, you rock! Det är nått väldigt speciellt med dig. Vart vi än går så ser vi dig :P
2, Johan Frick. SP06H. - Vi älskar ditt hår ! vi föredrar dt utsläppt ;)
3, Arvid Thulil. ES07D. - Din stil är så underbar ! + Din Sara är ännu gulligare ! :D

HOOOOOT
!
1, Felix Johansson Fortoul. SP05M. -Vill du gifta dig medd oss (A) ? älskar stilen.Sesesesseth coheen.
2, Robin Salomonsson. NV05F. - High fashion. fräsch look. Nån som tycker att han är lik Pete Wentz ?
3, Joel Klintenberg. ES05C. - mmh. ;)

Nasty/ bad guys
1, Robin Viktorsson Dahlberg. SP07M. - balle goes bad.
2, Martin Lindberg . NV06D. - 5 tjejer på en kväll ? bad bad ;)
3, Abdull - Karim Mahmood. NV07H. - Wanna bang.

GIRLS NIGHT OUT

image364

1,Är utseendet viktigt ?


Utseendet ar viktigt till en viss mån.


2,Vad är det viktigaste hos en kille?


Att han ar gullig ! (säger söta grejer) ärlig! Snel hest, måste ha någorlunda likadan humor, får en att skratta och så


3,Vart går otrohetsgränsen hos dig?


Håller hand?


4,Vad attraheras du av hos en kille?


håret och typ, "gullighet".


5,Hur ska en kille klä sig?


inte byxorna vid midjan och inte för mycket häng.


6,Vad är det mest avtändande en kille kan göra?


um, typ rapa och fisa framför en.


7,Har pengar någon betydelse?


nej för fan.


8,Hur ser din första dejt ut?


bio för att undvika pinsamma tystnader, sen kanske en fika efteråt om det inte är alltför sent ^^


9,Singel eller förhållande?


förhållande


10,Vilken känd kille skulle du helst vilja spendera en natt med? Varför?


RONNIE FUCKING RADKE, för han ar het och begåvad, musiker dessutom. yummy



Tack Mia !


image365

1,Är utseendet viktigt ?


just nu är det faktiskt det... tyvvärr.. utseende gäller inte alltid.. men första intrycket e alltid viktigt.. och det blir bäst om man e snygg tyvvär.. jag tycker till ex synd om killar eller tjejer som ska spela ful i en film.. undra hur dom känner sig när folk verkligen vet att dom är fula.. för dom sätts ju för den rollen som fula killen.


2,Vad är det viktigaste hos en kille?


Att vara mogen nog för att kunna hantera olika situationer och empati så klart.. för mig iaf.. för killar brukar oftast vara efter i det


3,Vart går otrohetsgränsen hos dig?


Beror från kille till kille lite.. är man en öppen kille och social så där... då e det ok.. men sjävla gränsen hos mig är när han snackar med nån ny tjej i tele utan att ja vet om vem det... och typ att han försöker dölja det.. ger personen lite heta blickar sådär.. det är vägen till otrohet lite.. kanske.. men då jag kallar det otrogenhet är när han strulat med henne eller flörtat.


4,Vad attraheras du av hos en kille?


ooh..jag sj personligen..ögon.. hans käke typ: du vet när man biter ihop mmmmmmm....blick är också viktig.


5,Hur ska en kille klä sig?


Det finns ingen regel om hur han ska klä sig.. men min smak e typ att dom ska ett par lagom hängande byxor.. t-shirt eller skjorta eller nått liknande och dt är ändå så dom flesta tjejer tycker jag tror inga blir attraherad av killar med tubtopp precis


6,Vad är det mest avtändande en kille kan göra?


Hmm..att snacka om sin mamma när man strular lr nått annat


7,Har pengar någon betydelse?


när man gift sig ja,, man måste kunna försörja sig

fett mkt pengar behöver man inte.. men lite iaf så man klarar sig.. för pengar ger även mkt


8,Hur ser din första dejt ut?


asså han ska va skit trevlig men ska absolut va sig själv... avslappnad. men inte för mkt för att kunna fisa brevid mig kanske.. men ska absolut inte spela någon annan.. och jag ska ha riktigt roligt, han ska kunna få mig att känna mig själv så vi har kul tillsammans


9,Singel eller förhållande?


förhållande


10,Vilken känd kille skulle du helst vilja spendera en natt med? Varför?


Hmm, dt måste vara Usher , för han e HEEEETT!


Taaack Dilan !

image367


1,Är utseendet viktigt ?


Njaaa, Utsidan ger insidan en chans.


2,Vad är det viktigaste hos en kille?


HUMOR!
Han måste få mig att skratta, men han ska även kunna vara seriös när det behövs=).


3,Vart går otrohetsgränsen hos dig?


Strul.


4,Vad attraheras du av hos en kille?


Klädstilen, Han måste ha klass. Sedan det där klassiska som ögonen och leendet det har också betydelse =D + Personligheten såklart!


5,Hur ska en kille klä sig?


Stilrent han ska som sagt ha klass, men ändå inte klä sig för snobbigt utan jeans och en snygg skjorta eller en vanlig t-shirt är super!


6,Vad är det mest avtändande en kille kan göra?


Snacka om sina ex och rapaXD.


7,Har pengar någon betydelse?


Till viss del, vi ska ju kunna ha kul tillsammans XD haha säger inte att han ska betala för allt men njaa vissa intressen kostar ju lite;).


8,Hur ser din första dejt ut-?


Jag vill göra nåt kul och random!
Som att han t.ex. kastar sten på min ruta drar ut mig så tar vi en promenad ute, behöver inte vara något speciellt bara det är spontant och att man ska kunna prata med varann eftersom efter allt så är det ju det som är viktigast att lärakänna varann=).


9,Singel eller förhållande?


Svårt val:S, palla förhållanden singel livet är kul men man tröttar ibland har iof inte direkt haft nåt förhållande så borde pröva det, så antar att jag tar förhållande.


10,Vilken känd kille skulle du helst vilja spendera en natt med? Varför?


Ojj hur många får man väljaXD? Har mina två favoriter Chad Michael Murray och Adam Brody, så en klon med det bästa från de båda hade ju vart super=D. Varför? För att de är HOT LIKE HELL! Mealting..





image368

1,Är utseendet viktigt ?


Första intrycket men sen är det personligheten för man inser sen att om en kille inte har personlighet utan bara utseende så är det helt sick..:)


2,Vad är det viktigaste hos en kille?


En rolig kille vinner mitt hjärta varje gång
. Om någon får dig att skratta så tänker du förr eller senare att den där killen är rätt söt sen måste han också ha fin frisyr. Kan inte riktigt förklara varför men om jag träffar en kille och ser att hans hår inte är fint så tänker jag oh noo!

Kommunikation & tillit är också en sak som är jätte viktigt. Utan tillit så funkar det inte ..
Nått som vekligen skrämmer mig asmkt är killar med växlande personlighet. Har varit med om att killen först är assnäll mot en TILLS han inte får som han vill, och då förändrades hela personen till nån jag inte alls kände.. Blir asrädd för sånt .


3,Vart går otrohetsgränsen hos dig?


Göra vissa saker bakom min rygg med en annan tjej som jag inte vet om t.ex. samtal. Att han ger bortförklaringar för att va med henne, annars en kyss.


4,Vad attraheras du av hos en kille?


Håret, skrattet, leendet och humorn.


5,Hur ska en kille klä sig?


Häng byxor! men inte för överdrivet häng, kalsingarna får gärna synas lite. Ej för tajta kläder!

Det ska se avslappnad när man kollar på honom.. skön stil ni vet. Det skadar aldrig om han är lite high fashion, hehee!


6,Vad är det mest avtändande en kille kan göra?


Fisa, rapa, snacka om sina gamla ex, vem vill sitta och lyssna på det. Självupptagen.


7,Har pengar någon betydelse?


Om man är ihop eftersom man ska kunna åtminstone kunna bjuda sin tjej på bio och kunna köpa presenter och sånt. Han behöver inte vara rik men han ska som sagt kunna köpa saker, "hyffsad" ekonomi.


8,Hur ser din första dejt ut-?


Bio är aldrig fel en typisk klassiker! eller en mysig promenad + picknick :D


9,Singel eller förhållande?


Förhållande.


10,Vilken känd kille skulle du helst vilja spendera en natt med? Varför?


Seth Cohen
aka Adam Brody! För att han verkar va så söt och gullig, en riktigt liten gullig nörd.

Och Pete Wentz., baaaad & HOOOT ;)
image370image371



Ha dt sååååå bra !
Pussar Kicki & steph
<3

Kommentarer
Postat av: robb3

tack för att jag fick vara med på bloggen igen babes :P
baaaaaad^^ är det för insidenten som ledde till att jag blev avstängd från skolan eller e de bara för att ja e bad i allmänhet? :P hihi
(L)

2008-03-24 @ 00:47:46
URL: http://nordisk.nu
Postat av: femman.

Martin Lindberg

2008-03-24 @ 10:47:23
URL: http://honlillatjejen.bilddagboken.se
Postat av: Jadestone

Mias:

3,Vart går otrohetsgränsen hos dig?
Håller hand?

Det första jag tänkte på va, vadå är jag otrogen om jag leder en tand över gatan eller xD?

Stephs:

8,Hur ser din första dejt ut-?

Vilken mysig kväll det låter som ", det måste man verkligen prova någon gång om ett par tusen dagar^^

Kickis:

2,Vad är det viktigaste hos en kille?
...fin frisyr...

Vet man vad man skall satsa på tills vidare då^^

2008-03-26 @ 14:34:46
Postat av: Jadestone

*edit tant

2008-03-26 @ 14:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0