Göte resan;)

HeeeejHejHejHej!  Finally hemma!
Hur mår ni ?  Med mig själv.. jodå, dt rullar på.
Som sagt Gbg resan :)  Kunde ha gått bättre om jag va på cp humör som Steph & Hannes. Allt gick smidigt på morgonen TILLS tågresan till Gbg :p Alltså hade inget emot att dom va på topphumör eller nått för jag va ju lika cp glad först :D  
Tågresan tog en EVIGHET :O  jag satt och lyssande på musik hela vägen, medans Steph & Hannes fnissade/vinkade/flörtade åt en liten unge o.O''   + Hannes sa "Tran" varje 10 min, lite störande. Snacka om besatt av Tran xD hahhahah!  men även om dom va jobbiga så gillar jag dom ändå :D my booo's :D

image258image259image260

Idag:  Vaknade kl 7:00 ( Steph: kl 6:00). Mötte Steph kl 8.20 vid busshållsplatsen. Sen åkte vi till Stan där Hannes bor:P   Han sov när vi kom !  fick vänta ett tag tills han öppnade dörren :P  
Men iaf så gick vi in, medans han gick o tog på sig kläderna.
Sen när han kom tebax så åt vi frulle tillsammans :D niice va dt :)
image255
Så här såg dt ut :)
När vi va klara, så gick jag och Steph in till Hannes rum för att kolla in hans bror Måns ( :D:D:D )  Heheh! 
Then, TV. Then, tågstationen.
image256image257
När vi va framme i gbg, gick vi dirr till Lydias Resturang och åt ( nån slags taco/pizza buffé).
image261image262
Sen gick vi runt. . . Det va en besvikelse denna ggn. Dt fanns inget vi ville ha typ. Vi som hade tänkt shoppa loss.
Blev typ inget inköp denna ggn :S 
Jag & Steph såg verkligen fram emot att shoppa i  Topshop, Zara, Rut m.fl. Men dt fanns inget .. INGET som vi ville ha, asbesviken.
Hannes köpte ett par svarta Lacoste skor, riktigt nice ;)  
jag köpte mest smink and some shit. Och Steph en ring. HAHAAH!  mkt vi har shoppat, not.



BILDER, enjoooy!


Rut m.fl.
Som sagt så är dt ju FÄRG som gäller i vår. Vi såg några klänningar som va riktigt söta ...
vad tycker ni ? FLIPP ELLER FLOPP ?
image266image265image267image268
Här har vi shorts oxå, i färgglada färger :D
image269image270
Vissa blir ju t om upphetsad xD 
image271image272
Zara, Färgglada t-shirts.


SHOCK
Den här butiken va asball!!!!  har aldrig varit där inne. Det va Hannes som visade oss den butiken, antar att han köper sina kläder där ? ''/   men iaf, dt va ascooolt :D  haha!   Nån slags emo/punk/rock butik.
RIKTIGT HARDCORE!

image273image274
image275image276
image277image278
image279


Yeees!  dt va allt..typ :p 
Hmm.. hemresan gick bra. Alla vi tre sov :)  Blev buss ist för tåg, Vi sprang runt inne i tågstationen, helt CRAZY!  visste inte om dt va buss eller tåg som gick 15:50. Så vi fick typ springa runt. haha!  men men vi kom hem till sist, som tur :)   hehe!

aja ha en suuuuper bra kväll ! 
Pussheeej! Kicki

Efter att ha fått klagomål från Hannes

så vill jag bara poientera att Hannes inte alls var naken som man tror när man läser bloggen, utan att han hade sina allra finaste sidenshorts på sig  :D




Kommentarer
Postat av: Erik \0/

maten ser god ut :P

2008-03-10 @ 21:47:45
Postat av: Hääänez

tack kikki för poienteringen :) you will 4-ever be my hoe no 1 ;)

2008-03-11 @ 23:09:18
Postat av: www.creamycupcakes.blogg.se

Häääänez : Vsg, man änvänder inte ordet "hoe" på denna bloggen :O

2008-03-12 @ 00:05:30
Postat av: Hääänez

ojj! sry kikks:) måste ha slintit på tangentbordet eller någonting. Booo ska det så klart vara :)

2008-03-12 @ 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0