Happy B-day

Hellu!

Hur är det med er?
Med mig är det bra=).
Idag har jag bara umgåtts med familjen. Började dagen med att träffa min syster Jemima på knalleland för vi skulle leta efter en födelsedagspresent till twinsen som fyller 3 år idag<3 Grattis=). Vi köpte någon magnet grej som gjorde att man kunde rita och bilda ord=S, aja de tyckte ialla fall om det=). Sen så gick vi i lite butiker och letade kläder till Jemima för hon ska ut med sina arbetskollegor ikväll. Vi hittade en söt skjorta på sisters som hon köpte, till det skulle hon ha någon kjol och så lånade hon mitt midjeskärp, det blir nog bra=). Sedan var det då dags att åka till min andra syster och fira twinsen=), vilket äntligen gav mig ett tillfälle att inviga mitt nya linne=).
En riktigt mysig dag/ kväll blev med massor av mat, super mätt är jag nu.
Vi hann oxå se filmen Jumper, njaa den var sådär inget speciellt. Jupp det var min dag, i går var jag bara hemma och tråkade. Min bror och hans vänner hade någon fest men stannade hemma ist.
Hoppas ni kommer ha en fortsatt trevlig helg. Ska nu kolla på nån film, ha det så bra!

   // Pussaah Steph
image303

Kommentarer
Postat av: Frida

Va har dem redan hunnit bli 3 =O .. :D Grattis till dem. =)

2008-03-15 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0