High fashion!

Hallo!

Hur är det med er? Med oss är det bra, bara lite uppstressade eftersom vi har prov imorgon=/. Blev tyvärr inget med skor och väskor för vi hittade inget som vi fastnade för, men det blev däremot en klassiker i repris outfits! Idag så tänkte vi visa några av vårens största trender så ni får titta ner och se om det finns något ni gillar;). Glömde dock att titta på prislappen så denna gången vet vi inte priserna=/ men alla kläder kommer ialla fall från Ginatricot.

Snart är det ju även påsk=D och imorgon är det sista skoldagen innan lovet så vi har därför köpt en liten suprise till våra nära och kära=). Jaa det är allt vi har hunnit med idag ska snart plugga lite ha dt så bra!

    // Steph och Kicki




Kläderna kommer från Ginatricot!

image342
Skeppar trenden håller i sig! Läggmärke till knapp detaljerna som matchar linnet.
image346

I vår som sagt så är det blommigt som gäller! Denna klänning har både högmidja och så en blommig t-shirt.
image344
Här ser vi oxå blommigt. Kjolen som är Luella inspirerad matchade vi med en färgstark t-shirt.
image345
Här ser ni våra söta små överraskningar, håll utkik och se om du är en av dem som får ett litet ägg=D.
GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Frida

det var snygga kläder ni hade hittat :P

2008-03-19 @ 17:56:37
Postat av: Erik \0/

Mycket fina kläder!

Undra vilka som får ägg imorgon :D

2008-03-19 @ 19:03:51
Postat av: femman

fina outfits, eran sida har blivit så sommrig. me liky. ;) i want en ägg.

2008-03-19 @ 20:34:08
Postat av: Jadestone

WOW :O Inte lite "naket" här va, folk kan ju tro att jag porrsurfar xD ( Vågar inte kommentera klädstilen^^ )

Annars så är det väl rätt okey stilar, väldigt högklassigt att ha kjolar så långt upp måste jag säga, vet inte vad jag fått det ifrån men men.

Detta gången var faktis Stepp´s sista bild "den bästa" (synd Kicki, du pajade allt med din första bild^^). Nee, men jag gillar den sista för den är enkel och fin, och här skäms man inte för att kolla lite extra på den fina smala kroppen^^

2008-03-19 @ 21:56:51
Postat av: Muffin.

Ack ja. Det var nära inpå att jag drista mig tro att aristrokraternas existens hade upphört, men när jag ser dessa kvinnor och dessa kläder erindrar jag mig om sanningen. Aristrokraterna finns fortfarande!

2008-03-19 @ 22:49:55
Postat av: Muffin.

Fantastiskt vackra kläder för övrigt. Mmh... :p

2008-03-19 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0