I'm broken & I don't understand what's broken

Hejhej

Hur är det med er?

Neej usch med mig är det inte alls bra. Allt känns verkligen knas just nu:S. Igår hände det en sak med mamma som gör att jag har jätte dåligt samvete, medan hon råkade ut för en olycka var jag ute och festade. Krya på dig mamma. Har också dåligt samvete över att vi bara lämnade en vän när han behövde oss.
Mår också dåligt för att Kicki mår dåligt:(.
Nu sitter jag bara här och tråkar och lyssnar på samma låt om och om igen. Skulle egentligen gå på bio med en kompis men ställde in bara för att jag ville va hemma hos mamma ist. Nee vad deppigt detta inlägget blev nu, får väl försöka att cheer up=). Kan ju inte sitta här och deppa! Så nu ska jag se till att bli glad igen hoppas att du oxå kan det Kicki=).

  // Kramar Steph!

Ps: tack för i går, det var rätt kul bortsett från något=/! Bäckäng<33 även om era fester inte brukar va någon höjdare=). To Kajki: LOVE you BITCH!

   image205

Kommentarer
Postat av: Majje

Afff ni får la må bättre=)

2008-03-01 @ 22:03:12
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Jadestone

Bonus kommentar: Alltså han Majje är verkligen en typ att minnas, "Aff" används bara av speciella människor^^

Main kommentar: Nee usch, skall du också komma in i deppstadiet. Men det är ju en sjukdom som smittar av sig. Och att sitta hemma ensam och lyssna på samma låt är verkligen INGET att rekommendera, man skall umgås med sina nära vänner. Det är bästa OCH roligaste sättet man kan ha då! Vilket fall som helst, hoppas din mamma kryar på sig och mår bättre snart, LIKSOM KICKI!

Ha det bra tjejer =)

2008-03-02 @ 02:03:44
Postat av: Frida

Vad har hänt med din mamma :O .. aja hoppas hon kryar på sig :) ..

2008-03-02 @ 11:57:53
Postat av: Majje The One And Only

HAAAAAAAAAAA~
Wtf? Jadestone om något är speciell, "Aff" använder jag som i: Fan va tråkigt/inte kul.
Speciell är du Jadestone :)

2008-03-08 @ 20:10:26
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0