kvällsinlägg.

Heeej allihopa! Ska alldeles strax in i duschen, men innan de så tänkte jag uppdatera en liten snabbis :D Yey!
Femman o dom va här innan..  så gulligt att hon kom i hit för att kolla till mig :)  Hur mår ni förresten ? xD
För min del:  mkt mkt bättre !  tack vare er, mina trogna vänner <3 
Idag:  skola, inget intressant att skriva om. Hade engelska prov idag, jag hoppas att dt gick bra :)  
hmm.. slutade kl 16:30, ingen favoritdag hos mig direkt.. Tisdagar suger :P
Sen åkte jag hela vägen hem, satte mig vid datorn. Klottrade lite i blocket :p  haha, snacka om NO LIFE xD Sen kom Femman o dom :D   yeey!  henne har man inte träffat på ett tag.. senaste ggn va i EEST :/  såå skit glad att hon kom :)  
Imån: Har 30 min lektion, sen slutar vi ''/   Lackar asmkt på dt!  vrf kan han inte ställa in spanskan bara ?!  jävla gubbjävel (sorry, men dt är han).  btw håll utkik efter Veckans outfit imån! :D  Denna ggn har jag ingen aning vad dt blir ''/  Har ni några idéer ?  jag är lite sugen på Accessoarer denna ggn :p men men vi få se som sagt :) hehe!
aja, efter spanskan så ska jag,stepp,mitvää, muffin till EEST (vi är där varje Onsdagar :D) och käka sushi ( eller kanske "sussi"  som K-P brukar säga xD)  hahah! 

Aja, nu måste jag in i duschen ! :P  Ha dt suuuper bra ! 
Pussheeej, Kicki - lackar DIRR just nu !

image217image218image220
Vi är sååå normala !  jag lovar !! :D


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Vad sägs som parfym^^ Kanske inte så lätt men lite tips vore toppen^^

2008-03-05 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0