Långfredagen!

Heej!
Hur är det med er? Med mig är det super idag har jag vart hemma hos min syster och tittat på film hela dagen=). Super soft vi tittade på The eye, en thriller med Jessica Alba, inte direkt bra utan ganska långtråkig. Sen såg vi Whisper, även den en thriller absolut värd att se. Den sista filmen vi såg hette The air I breathe, så random film helt klart en film som shockerar;). Det var min dag full med en massa filmer och onyttigheter=).

Imorgon vet jag inte vad som händer har inga direkta planer, utan får se vad som händer. Hoppas bara att det är nåt kul för vill gärna ut och hitta på nåt. Nu sitter jag här och lyssnar på en av mina absoluta favorit låtar just nu=) och det har den varit ett bra tag nu, en super gullig låtXD. En kompis försöker till och med att lära sig spela gitarr för att han ska kunna spela låten för mig, så söt=). I videon ser man ju även mina favoriter Pon&Zi<33.

Ha det så bra!
// Pussah Steph

Kommentarer
Postat av: Jadestone

TT_TT Förrr sött!!
Minns inte riktigt vad jag ville säga om din blogg efter att jag lyssnade på video låten. Tack så hemsk mycket att du säger namnet till dessa, Pon & Zi, har letat och frågat länge efter deras namn, äntligen har jag det^^ Tack du!

2008-03-22 @ 00:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback