Myskväll.

Hejhej!!

Hur är dt med er idag? Med oss är det bra, vi är just nu hemma hos Kicki och myser. Ikväll är det bara chill som gäller. film & massa onyttigheter :D  Vad ska ni hitta på då ?  :)
Vi har inte riktigt haft tid att uppdatera xD för laaata xD   Menmen nu är vi här.. :D
aja vi ska nog fortsätta kolla på filmen nu.. sees :)

Imån:  hmm.. inget planerat :S   hmhm
Måndag:  GBG med mitvää o Hannes :D  yeeeeey, då blir dt shopppiiiiiing :D  oh yääh!  
Ser redan fram emot dt .



ha dt kanon braa! 
pusshaaj
Steph & Kicki


Kommentarer
Postat av: Majje The One And Only

SEAKING FUCK YEAH

2008-03-08 @ 21:04:44
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Jadestone

Vem ska till gbg? Båda? Undrar just om man kommer där med :)

2008-03-08 @ 21:55:55
Postat av: Majje The One And Only

"Postat av: Jadestone

Vem ska till gbg? Båda? Undrar just om man kommer där med :)"

Står det inte vilka som ska med?

2008-03-08 @ 23:27:40
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Jadestone

Om inte mina ögon sviker mig så står det "GBG med mitvää o Hannes", men ni missuppfattar min fråga. Jag undrar vem av dess båda ägarinnorna till sidan skall till gbg eller ska båda? Det är inte lätt att förstå vem som skriver och vem som kommer på saker att skriva ibland^^

2008-03-08 @ 23:51:18
Postat av: Steph svarar:

Jadestone det står "pusshaaj
Steph & Kicki" alltså så är det från oss båda=).

2008-03-08 @ 23:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0