Onsdagskväll.

Shoooo! 
tänkte uppdatera en snabbis innan jag går o lägger mig  :) Hur är dt mer er ? :D
Med mig är dt bra...stressad :S  Prov imorgon bitti, prick kl 8:00 sal 203 :O
pallapalla! 
Måste bara påpeka att jag HATAR den första outfit ! :(   ha kollat på den bilden 1000000 ggr nu.. och varje ggn jag kollar på den så mår jag fan dåligt. Alltså den "genomskinliga" trenden är verkligen inte min stil har jag insett.. :S kände mig så jävla naken :S :)  No more genomskinliga kläder för min del :D never ever!!   . Ska ta bort den nu..DIRR xD  (Sorry steph xD )
Just nu:  Lyssnar jag på musik :D   
Love denna låten , Chris Brown - With you . Har fastnat för den :)


Aja nu ska jag sleeeeepa :) 
Gooonatt på er alla! 
image347

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Den bilden får bli ett minne då^^ Nästan synd att man inte kollade lite mer =P

2008-03-19 @ 23:36:18
Postat av: Muffin.

Den bilden var ju underbar! :P

2008-03-20 @ 21:39:52
Postat av: kicki svarar

Muffin :
WUUT ?!
underbar ?! Hmm.. tack för att du tycker dt :)
Men som sagt lite för naket för min del :) du fick iaf se den :) haha

2008-03-20 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0