Påsk time!

Heeej!

Hur är det med er nu i påskens tider=)? Med mig är det bra.
Idag blev det firande med nästan hela familjen, vi åt en massa och sen ska de titta på film. Vet dock inte riktigt hur jag ska göra för Kicki och Hannes är så uttråkade och ville hitta på nåt. Så just nu har man lite beslut ångest antingen film med familjen eller nåt kul med my bitchesXD. Får se hur jag gör=). Såå skiit mätt, ätit hela dan mamma bakade tom en tårta=O.

Jaa valde mina vänner denna gång hann tyvärr inte uppdatera innan så tänkte avsluta det nu. Jag kom precis hem från Kicki och vi uppdaterade med girls night out och med topplistor titta ner;). Rätt kul var det även hemma hos Hannes.

I lördags var det utekväll med grabbarna, kicki dissade:(. Så det fick bli jag, Hannes, Himmelman, Mattsson och Davor som drog till Fricks fest=). Eller vi stannade i kanske 10 min innan vi drog in te stan och luffade ist eller snarare gick intill stan-.-, missade bussen så fick gå från Sörmarken till coop-.-. Jupp en ganska bortkasstad kväll men trevligt sällskap ialla fall=).

Glad påsk på er alla! Hoppas er påsk helg och er dag varit bra!

// Pussah Steph!


Det är ju påsk nu så då måste man klä sig i gult, så det var just det jag gjorde idag(igår)! Plockade fram min gula volang klänning ur gaderoben. Lite påskig jag kände mig=D
image374

image375image376

Kommentarer
Postat av: Frida

jättefin klänning =)

2008-03-24 @ 10:31:06
Postat av: Hääänez

eeeeehhh ofta jag var den som VAR uttråkad... det var jag som blev uttråkad när ni kom;)

2008-03-24 @ 10:41:59
Postat av: Jadestone

Klänningen: Vågat och fint, precis vad som väntat från en tjej med unik stil^^

2008-03-26 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0