Söndag :)

Heeeeej peeps!!!  Hur är dt med er idag ?  Gjort nått kul ?
För min del är dt heeeeelt okej :D  lite övertrött bara :P  idag har jag jobbat, gjort en massa reklamer.  
Den här Söndag är speciell, för imån+ Tisdag är dt STUDIEDAG! :D   annars brukar jag hata söndagar -.- buuhu !
menmen imån är dt Gbg som gäller and nothing else ! :D  Vi ska åka iväg ganska tidigt imån, så jag tror inte att vi kommer hinna uppdatera, sorry. Men ska försöka uppdatera så fort vi kommer hem iaf :)

just nu kollar jag på The hills, den är bra !!! :D:D 
Nån som har kollat på den ?  :) 


Lackar asmkt på Mitvää.. :P:O   den där lilla filuren har förstört min kväll nu.
Aja jag ska iaf inte tänka mer på dt.. andaaaas*
Ikväll ska jag inte göra så mkt, ska nog bara chilla och kolla på The Hills. 


Den här frisyren ser assöööt :D  
undara om dt funkar att göra så med mitt hår.xD
 image254

Aja ha dt suuuuper bra :) 
Pussheeej Kicki



Kommentarer
Postat av: Robb3

shiiit fan hela 2 dar sen ja va inne på bloggen typ:P
palla lacka på sötte majje :D

Postat av: Majje the one and only

Lackar du på mig nu, är du sjuk, sjuk sjuk sjuk.

2008-03-10 @ 21:27:06
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0