Tisdag!

Hejhej!

Hur är det med er?
Med mig är det rätt bra, känns bara som alla är så deppiga=/ och när mina vänner är deppiga så blir jag också deppig:(. Så snälla ni får cheer up=D! Vet att det inte alltid är så lätt, jag lider och tänker med dig Kezo<33, du är stark och kommer klara det, finns här för dig om du vill prata eller bara gråta ut=). Håller även tummarna för dig så du hinner bli frisk innan ditt stora uppträdande. Samma sak gäller dig Kicki finns här för dig med<33.

Min dag däremot har inte varit nån direkt höjdare:S. Startade hela dagen genom att försova mig så missade därför engelskan, vilket inte alls är bra för nu måste jag göra provet på torsdag ist=/, så mycket bättre att bara få saker överstökade. Förutom försovnings delen så har den vart rätt kul idrotten var dagen höjdpunkt=D. Halva klassen spelade innebandy, lite mycket liv det blev=). Jag och Kicki hamnade då med Erik och Alexander och vi kickade de andras räker=D!

Imorn är det ju onsdag igen vilket betyder nya outfits. Imorn är även nästan alla i hela klassen lediga förutom vi som måste gå till språket i en halvtimme-.-, men det är rätt chill för skulle ju som sagt ändå till stan. Så det blir nog en soft dag. Ni får ha det så bra!

// Pussaahh Steph

image216
Tänker på dig<33!

Kommentarer
Postat av: Muffin.

Jag måste endast uttrycka vilken glädje jag nu kände när jag hörde att ett nytt inlägg var kommet. Jag satt här, drog jusst en djup suck och glodde in i min vackra vägg, då jag plötsligt hörde den glädjande nyheten, att ett inlägg var kommet. Högst aristrokratiskt inlägg, mycket känslofyllt.

2008-03-04 @ 22:16:48
Postat av: Jadestone

Så sant så sant, märker också att nästan alla i min omgivning är deppiga/inte glada. Det är tråkigt att man hamnar där och inte själv kan göra så mycket för andra.

2008-03-05 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0