Tisdag!

Tjenare!

Hur är det med er? Med mig är det bra=). Började skoldagen med att nästan komma försent och vara nära på att somna på lektionen=/, men sedan vips från ingen stans så fick jag världens energiXD. Så hela denna långa och trissta skoldag har jag shakat mig igenom=D chicki chicki yeah!

Just det dagens hjälte Anes, vi bor ju grannar nu så när vi gick tillsammans hem så halkade jag och ramlade på rumpan=/, lite pinsamt det var men som tur var Anes där som hjälpte mig upp=D. Tack!

Hmh..
har så tråkigt borde plugga tills judendoms provet på torsdag men orkar inte ist sitter jag här vid datorn. Planerar lite inför morgon dagen för då är det ju som sagt dags för veckans outfits. Denna veckan tänkte vi ta alla tjejers favoriter(eller vissa) och när jag säger favoriter så menar jag såklart väskor, skor och kanske smink om vi hinner=). Så tjejer ni får hålla utkik! Hinner inte skriva så mycket mer nu ska hjälpa mamma med nåt hon ropar men vi syns hejdå.

// Pussah Steph
image338image339image340
Ska kanske prova på olika läppstift/
läppglans. Som sagt håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0