TJOFRÄÄÄS!

Haaaaaj på er alla pungor o murror !!  ( nej, sorry!  ska inte använda sånna ord här, hahaha ) 
Hur är det med er då ?  Jag hoppas att allt har varit gött medans jag va borta :) 
HAha va borta från bloggen typ i 3 dagar ?  kunde inte hålla mig till slut, så nu är jag tebax! 
Jag mår mkt bättre, finns verkligen inget mer att deppa för :)  
Fick tänka igenom mkt.. o verkligen har fått vara ifred, från allt.  såå jaa..
Allt med dt dära att jag inte mådde bra o lala va inte pga nån i klassen, som vissa av er  kanske trodde.
Men jag tycker iaf att vi släpper dt nu och andaaaas ut :)  

Vad händer på en Måndagskväll hos er då ?   :)
Hos mig`?  hmm.. mamma har ropat 3 ggr nu på mig :S .. så måste gitta snart o se vad drottningen vill. . annars kommer hon lacka dirr :P  

Just dt !  har fått några klagomål av er vissa.. och dt va att bloggen har tappat gnistan och att dt börja bli lite tröökig osv..  SÅ IKVÄLL kommer jag uppdatera nått kul :D   håll utkik!!  :D   


Aja mamii ropar ... again -.-      Såå vi SES sen senare! 
ps: mivää ville att jag skulle hälsa att han spanka/tog på min rööööv idag -.- .. (peeeervo!)    
alltså INGEN tar/spanka/grab our asses ... bara VI som får göra dt ;)  haha! 

Puss, HIRRÅ! 
kix
image307


Kommentarer
Postat av: Anonym

WHO ARE U! WHO ARE U! WHO ARE U!

2008-03-17 @ 20:23:19
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: kicki svarar

I'm your motherfuckaaa ;)

2008-03-17 @ 21:54:52
Postat av: Muffin.

Det här ser vackert ut.

2008-03-17 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0