Veckans SHIT! (outfit)

Tjenare=)!

Hur är det med er? Med oss är det bra. Skolan var super soft tittade på film i en halvtimme på spanska lektionen sen var det dags att bege sig  till stan. Vi lunchade som sagt med Muffin och Mitvää, Mitvää lackade dock så han drog nästan på en gång:S, lite synd:(.
Sen begav vi oss till Kicks, fick tips från jadestone att testa olika parfymer. Han är ju en trogen läsare så vi lyssnade såklart på honom (ni andra får oxå jätte gärna komma med förslag.) 
Sen gick vi lite i stan innan vi träffade vår egen favorit cupcake, Hannes<33. Först satt vi med hans vänner och tittade på när de åtXD sen begav vi oss hem till Hannes. Där träffade vi hans mamma och hans styvpappa. Lite trevligt det var=). Hos Hannes tog vi en massa knas bilder och hade det super mysigt, lite bilder från detta kommer sedan här nedan. Ha dt så bra!

   // PUSSAR Steph&Kicki


Kill parfymer!
(Creamycupcakes favoriter)

image222 image223
Homme by Hypnôse, en rätt fräsch doft! Passar sporty guys;).

Pris 50ml: 480:-

image224
Fuel for life by Diesel. En kraftfull, aromatisk, fräsch och manlig doft.
Pris 50ml: 475:-

image225
Unforgivable by Sean John, är en ny doft för den karismatiska mannen som njuter av livet. En unik och frisk citrusdoft med italiensk bergamott och lavendel som fångar den dynamiska energinhos mannen.
Pris 75ml: 495:-

image227
Man by Calvin Klein. En riktig manlig doft!
Pris 50ml: 565:-

image228
One by Calvin Klein. Nice doft;)!
Pris 50ml: --

image229
Light blue by Dolce & Gabbana. En super nice doft finns även för tjejer;) vilket är en av våra favoriter.
Pris 75ml: 425:-

Parfymer för tjejer!


image230
The one by Dolce & Gabbana, en riktigt lyxig parfym, Kickis favorit!
Pris 50ml: 645:-
image231
Be delicious by DKNY, en frisk och saftig doft, Stephs favorit!
Pris 50ml: 435:-
Sommarens fräschaste doft!
image232
Ralph by Ralph Lauren, vår egen sommar favorit!
Pris 50ml: 475:-
image233 image234
Hannes<33
image235
Hannes friends, Ola & ?
image236 image237 image238
Cupcakes is in the house!
image239
MTV cribs, Haha Hannes visar sitt kylskåps innehåll!

image240  image242
Lucas och Måns kallingar<33!
image243 image244 image245 image247
Vår cupcake då och nuXD, btw han är ett stort fan av vår blogg=).
Super nice dag hoppas vi får komma tebax, hejdå ha dt så bra!

Kommentarer
Postat av: Linda Tran

skulle gissa på att "?" är himmelmann?

2008-03-05 @ 20:10:01
Postat av: Jadestone

Nee, känner mig inte attraherad av pojken xD
OMG XD Ni kommer då inte in till mitt hus då =P Mitt privat liv är som en topphemlig organisation i underjorden^^ nee men nästan=P

Yeah^^ parfymidén kom^^ Jag har funderat på CK one HM... Men nu fick man ju tips som kanske är bättre^^ Vi får se vad jag investerar mig i^^
"Unforgivable by Sean John" låter frestande, gillar lite surare lukter, mer uppfrächande^^

2008-03-05 @ 22:00:35
Postat av: Erik \0/

Särskrivning!
privatliv är ett ord.
www.skrivihop.se

2008-03-06 @ 08:29:27
URL: http://www.nordisk.nu/member.php?u=11779
Postat av: Jadestone

Tack Erik för rättningen, vad skulle jag göra utan dig? Du är som en ängel på beställning.... NOT.

2008-03-06 @ 18:49:25
Postat av: Muffin.

Underbart, helt underbart. :)

2008-03-06 @ 19:40:52
Postat av: Majje The One And Only

1."Postat av: Erik \0/
Särskrivning!
privatliv är ett ord.
www.skrivihop.se" - Erik du har inte rätt att komma och spela svensklärare, så stfu innan du rättar dom.
2. Light Blue

2008-03-06 @ 21:48:50
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

Till Majje
jag vill inte spela svensklärare, men jag kräver att människor inte särskriver

2008-03-06 @ 22:04:49
Postat av: Erik \0/

Till Jadestone eller vad du nu heter/kallar dig.
Jag visste inte att änglar rättade särskrivningar

2008-03-06 @ 22:06:41
Postat av: Majje The One And Only

@"Postat av: Erik \0/

Till Majje
jag vill inte spela svensklärare, men jag kräver att människor inte särskriver
2008-mar-06 @ 22:04 "

Erik du visste inte ens vad särskrivning var innan jag uppmärksammade det.. Och du själv har ju särskrivit så spela inte Mr.Svensklärare..

2008-03-08 @ 20:00:01
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

För det första spelar jag inte svensklärare. För det andra visste jag vad särskrivning var långt innan du började engagerade dig i det.
jag har säkert särskrivit några gånger

2008-03-08 @ 20:54:01
Postat av: Majje The One And Only

@"Postat av: Erik \0/

För det första spelar jag inte svensklärare. För det andra visste jag vad särskrivning var långt innan du började engagerade dig i det.
jag har säkert särskrivit några gånger
2008-mar-08 @ 20:54"
1."jag har säkert särskrivit några gånger" - Första bokstaven efter punkt ska det vara STOR bokstav.
2.När en mening är slut vad gör vi då? Vi avslutar med punkt(.)

2008-03-08 @ 21:03:29
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

LOL!
Vem är det som är svensklärare här nu egentligen?
Rättar alla stavfel. Jag visste inte att liten bokstav efter punkt var särskrining :O och att glömma en punkt heller

2008-03-08 @ 21:08:00
Postat av: erik \0/

särskrivning*

2008-03-08 @ 21:09:02
Postat av: Majje The One And Only

Erik du är så underbar när du verkligen försöker gubben:)Om man hela tiden utger sig för att vara något, blir man inte det? Har inte jag om någon rätt att kalla mig svenskläraren? Har jag inte rättat och spelat svensklärare? Låt mig visa denna kommentaren jag skrev ett tag sedan:
"Postat av: Majje The One And Only

Mitt jobb att sköta särskrivningarna, inget bråk med flickora!
2008-mar-03 @ 20:39
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/ "

Med det citatet borde du även du ha fattat vad jag har lekt på denna bloggen. Erik försöka går ju alltid:) Btw:
"Jag visste inte att liten bokstav efter punkt var särskrining :O och att glömma en punkt heller" Erik min vän, en svensklärare rättar inte bara särskrivningar.

2008-03-08 @ 21:17:55
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

Jag försöker inte, jag kan redan. Du har all rätt i värden att spela svensklärare om du vill, har jag sagt att du inte är tillåten att spela svensklärare?
Jag visste inte att det var ditt "jobb" att sköta deras särskrivningar, men du får gärna fortsätta om du vill.
Lille maitu, jag vet att en svensklärare rättar både stavfel som osammanhängande meningar och massa annat. Som sagt jag har aldirg rättat stavfel på denna blogg, bara särskrivningar.

2008-03-08 @ 21:47:13
Postat av: Erik \0/

världen*

2008-03-08 @ 21:47:59
Postat av: Majje The One And Only

1. Stressa inte när du skriver då kan det bli stavfel.
2. "Lille maitu, jag vet att en svensklärare rättar både stavfel som osammanhängande meningar och massa annat." Jaså därför du skrev detta till mig: "Jag visste inte att liten bokstav efter punkt var särskrining :O och att glömma en punkt heller" Och bara så du vet så stavas namn med STOR bokstav i början.
3. Du är lika på detta som en avslagen dricka..

2008-03-08 @ 21:54:33
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Majje The One And Only

Oj rättning:
3. Du är lika _bra_ på detta som en avslagen dricka..

2008-03-08 @ 21:57:59
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

Det verkar som du stressar.
Vad är det jag är bra på?? stavning eller slå av drickor?
Som sagt, jag har inte nämnt något om stavfel till någon, jag har bara reagerat lite när folk har särskrivit

2008-03-08 @ 22:04:53
Postat av: Majje The One And Only

"Vad är det jag är bra på?? stavning eller slå av drickor?" Oj förlåt att jag stör men tillhör detta själva ämnet? Inte? Ok förlåt att jag störde då. Erik du är ingenting sorgligt men sant. Du Drar upp skit som inte ens tillhör ämnet, sorgligt.
Btw du glömde punkten(.)

2008-03-08 @ 22:10:17
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

Tack för att du uppmärksammade att jag struntade i att skriva punkt, jag ville att du skulle anmärka på det, så att du fick något att skriva om.

Åter till det där som jag var bra på. Du sa ju såhär "du är lika bra på detta som en avslagen dricka". Jag undrade då vad du menade. Är jag bra på att rätta särskrivningar eller att slå av drickor.

Det där med att jag drar upp saker och ting som inte hör till ämnet vet jag inte vad du fick ifrån? du kanske blandar blandar ihop det med något annat eller?

2008-03-08 @ 22:20:43
Postat av: Majje The One And Only

1. "du är lika bra på detta som en avslagen dricka" Kan du inte läsa? Du är lika bra på att argumentera som en avslagen dricka, men kan en avslagen dricka argumentera? Nej! Alltså är du helt värdelös på att argumentera.
2. Vadå att du inte drar upp saker som tillhör ämnet? And I Quote:"Vad är det jag är bra på?? stavning eller slå av drickor?" Där har du skiten som inte tillhör ämnet. Lär dig snacka och förstå sen kan vi leka.

2008-03-08 @ 22:26:14
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

Aha! Du menade argumentera du, det kunde du väl sakt från första början. För om du skriver att jag är bra på en sak och inte skriver vad, fattar man ju det som att man är bra på det som man diskuterar om alltså särskrivningar/vara svensklärare.

2008-03-08 @ 22:35:59
Postat av: Majje The One And Only

Du är fan sorglig, att du inte kan läsa är inte mitt fel. Btw "sakt" är det ett ord? Eller menar du "sagt"? Jag tror du menar "sagt". Just det ja, du kräver att folk inte ska särskriva eller hur? Då borde du först lära dig ditt egna språk.

2008-03-08 @ 22:39:47
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

Nu ska vi se här
Jag kan läsa, det är du som skriver fel!

Postat av: Majje The One And Only
3. Du är lika på detta som en avslagen dricka

Skrev du argumentera? eller är det jag som ser fel?

Särskrev jag i den senaste kommentaren som jag skrev? NEJ!

2008-03-08 @ 22:52:08
Postat av: Majje The One And Only

Erik du är verkligen störd.
1. "Postat av: Majje The One And Only

Oj rättning:
3. Du är lika _bra_ på detta som en avslagen dricka.."
Jag tror dom flesta fattade vad jag menade, alla är inte lika efter som du är. Tror nog _alla_ fattar vad jag menar, så du kan släppa det min förståndshandikappade vän.
2. "Särskrev jag i den senaste kommentaren som jag skrev? NEJ!" Wtf snackar du om?

2008-03-08 @ 23:00:02
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

Vad du tror här har ingen betydelse.

Angående din senaste kommentar:
Just det ja, du kräver att folk inte ska särskriva eller hur? Då borde du först lära dig ditt egna språk.

Jag kräver att folk inte ska särskriva, självklart gör jag inte det själv då. Med enligt dig så gör jag ju det, för du uppmanar ju mig att lära mig mitt egna språk.

2008-03-08 @ 23:06:40
Postat av: Majje The One And Only

Erik, Erik, Erik..
1. Ok, jag tror inte, jag vet.
2. Du kräver att folk inte ska särskriva, men du får ha hur mycket stavfel du vill? Du kan inte kräva att folk inte ska särskriva om du inte kan stava. Det är fel.
3. Snälla skriv inte mer.

2008-03-08 @ 23:12:04
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

Käre maitu

2008-03-08 @ 23:23:54
Postat av: Erik \0/

Käre maitu

2008-03-08 @ 23:24:30
Postat av: fel

fel

2008-03-08 @ 23:25:33
Postat av: Erik \0/

Käre maitu

2008-03-08 @ 23:26:03
Postat av: Majje The One And Only

Vill bara uppmärksamma dig om att det finns många som kollar in bloggen, så sluta visa upp din idioti.

2008-03-08 @ 23:26:30
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Anonym

det kommer ju inte :S

2008-03-08 @ 23:26:38
Postat av: Anonym

Käre maitu
litet m
Jag ser det som såhär. När jag skrev att jag kräver att folk inte särskriver, gjorde jag fel vid ordvalet.
Jag ber om ursäkt. det låter bättre med: jag vill att folk inte särskriver.

Jag har stavfel alla andra har stavfel, det ända jag reagerar på är särskrivningar. Jag har ALDIRG reagerat på folk när dom har glömt att använda stor bokstav, punkt eller liknande, men du gör det som att jag gjort det. DET ÄR FEL!

END OF DISKUSSION!

2008-03-08 @ 23:27:18
Postat av: Hääänez

Det känns som Maito vann diskussionen, ur en utomståendes perspektiv så att säga.
Btw är det fegt att skriva "END OF DISKUSSION!" vilket syftar på att du är rädd för att argumentera mer för din sak, detta då du kanske insett att du helt enkelt har fel. Eller hur är det? Fortsätt diskutera:)

2008-03-08 @ 23:39:51
Postat av: Hääänez

ps. kött fe fan!!

2008-03-08 @ 23:40:35
Postat av: Majje The One And Only

Erik skriv inget mer du blir bara dummare och dummare..
Jag orkar inte argumentera mot dig mer, då sänker jag mig till din kompetensnivå(och nej jag använder inte ordet som ett uttryck inom militären..)
Tänker inte ens reagera på stavfel.

2008-03-08 @ 23:41:21
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Majje The One And Only

Häääänez, nice skrivet, gbg på måndag =D

2008-03-08 @ 23:42:29
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Majje The One And Only

BTW, Majje signar ut, han e trötter!11ONEETT

2008-03-08 @ 23:46:03
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Majje The One And Only

BTW, Majje signar ut, han e trötter!11ONEETT

2008-03-08 @ 23:46:10
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Hääänez

yeppp ;) kiligt att inte dawe ville hänga me bara.. men de blir nice ändå!

2008-03-08 @ 23:46:39
Postat av: Erik \0/

fegar man inte ur om man säger till den andre att inte skriva mer nu?

2008-03-08 @ 23:53:35
Postat av: Majje The One And Only

"Postat av: Erik \0/

fegar man inte ur om man säger till den andre att inte skriva mer nu?"

Nej jag råder dig att stfu innan allt för många skrattar åt dig

2008-03-09 @ 17:37:57
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/
Postat av: Erik \0/

Jaja, vad ska man säg? Det är ju fan ingen ide att diskutera med dig, när du använder personangrepp mot mig. thö thö thö!
BTW, häänez. Det där med ett utomståendes perspektiv fattar jag inte riktigt. Kan man bedömma vem som van diskutionen ur något annat perspektiv än en utomstående som inte är med i diskutionen?

2008-03-10 @ 01:47:46
Postat av: Hääänez

Okej, men då vann helt enkelt Maitu diskussionen då... :)

2008-03-10 @ 20:17:17
Postat av: Majje the one and only

"Postat av: Erik \0/

Jaja, vad ska man säg? Det är ju fan ingen ide att diskutera med dig, när du använder personangrepp mot mig. thö thö thö!
BTW, häänez. Det där med ett utomståendes perspektiv fattar jag inte riktigt. Kan man bedömma vem som van diskutionen ur något annat perspektiv än en utomstående som inte är med i diskutionen?"

That's how I roll, lifes a bitch - then u die.

2008-03-10 @ 21:28:18
URL: http://Mastahmajje.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0