Veckans shit!


Hejsan!

Vi är skiit ledsna över att vi glömde uppdatera igår om veckans outfits, glömde:S för vi var hemma hos Hannes-.-. Så vi tänkte därför uppdatera veckans shit nu=D. Denna gången tänkte vi testa på nåt nytt och vi orkade inte gå ut så tänkte därför uppdatera om lite filmer som Kicki hade här hemma=).
Förlåt för att det har gått ett tag sen jag uppdaterade sist men känns som om tiden bara sprungit iväg och har inte haft tid. Eller lite dålig ursäkt för har haft massor av tid men hmh känns som jag inte har nåt intressant att skriva:S. Aja nog snackat om det, just nu är jag i alla fall hemma hos Kicki meningen var att vi skulle plugga men det blev som vanligt mycket snack och lite pluggXD.
Ikväll händer det inget speciellt inte vad vi vet just nu, har ni några spännande planer?

Plugget kallar så vi hörs sen senare.
 
  // Pussar Steph&Kicki
image385
Love is in the air..
Super romantiska filmer<33 Favoriten är ju helt klart Dagboken, den är så underbar. Sedan har vi ju även klassikern Titanic nog en sån film som alla sett men som man inte riktigt ka få nog utav. If only lite tårögd man blir det samma gäller med filmen A walk to remember.
image386
De roligaste filmerna! Favoriterna här är helt klart The hot chick och White chicks, skrattar så man ramlar av soffanXD. She´s the man också super rolig handlar om en tjej som klär ut sig till sin kille för att få spela fotboll. How to lose a guy in 10 days<33 så rolig.
image387
Fjortis filmer is the shit! Legally blondie man kan inte få nogXD, bring it on fjortisar med en attityd<3. John Tucker must die den perfekta hämden. Mean girls den ultimata fjortis filmen. A new york minute huvudspelarna är Mary-kate och Ashley Olsen behöver jag säga merXD.
image389
Våra favoriter! Man kan inte få nog, vi har säkerligen sett dem minst 15 ggrXD.
image391
Usch och blää inget att ha... Här ser ni våra hat filmer eller hat och hat vi ogillar dem baraXD. Nee men de är inte direkt vår smak utan mer långtråkiga, men vi alla har olika smak=).
image392      image393
Men dessa två filmer måste nog ta priset som de sämsta filmerna! Material girls nee usch aldrig sett nåt värre och Paris Hiltons film är nog lite mer för er killar really naughty..XD
image394
Vi är inte några direkta fan av action men här ser du ialla fall några action filmer=). Minnen hihi tänker på när vi var i Kina och satt uppe hela nätterna och då såg vi bla dessa filmer=).
image395
Sist men inte minst klassikerna. Våra favoriter som små men även nu när vi är större<3.

Jupp det var allt så om ni har tråkigt era sista lov dagar så titta på film och hoppas att vi kom med några bra tips=).
Pussaaah ! 
HEJDÅ
Skicka Gratis SMS! < - här :D

Kommentarer
Postat av: Jadestone

1. Har du varit i Kina Steph :O:O:O har inte ens några asiater (kineser) jag känner.

2. Foreldre Fellen? Norska xD? Föräldrar fällan är väl helt okey i övrigt^^

( Nu kan ni inte klaga att jag inte har kommenterat xD )

2008-03-27 @ 18:52:01
Postat av: Steph svarar=)

Jaa var där förra året

2008-03-27 @ 19:08:15
Postat av: Steph svarar=) igenXD

haha oj det var bara halva min kommentar som kom med:S hihi men jaa jag var där förra året men vill tebax snart igen=).
Visst är den bra;), men va brukar vi klaga över att du inte kommenterar:S? vi gillar dt men vi klagar väl inte:S..XD

2008-03-27 @ 19:17:26
Postat av: Jadestone

*Haha-lömsk skratt* Där fick jag er allt^^ Viktigt för mig att höra sanningen och ord från andra ;) Vilket du gjorde precis^^
Jaså du, det var... oväntat. Vart i Kina var du då? Med Kicki och familjen eller bara ni två? Tänk va skoj ifall ni åkte ensamma, finns så roligt där att göra också! Längtar jag ocskå^^

2008-03-28 @ 00:23:10
Postat av: Muffin.

Paris Hilton filmen verkar mysig. :p

2008-03-28 @ 12:50:28
Postat av: Steph svarar:

To Muffin: Uww Muffin tror säkert att filmen skulle passa digXD...

To Jadestone: Jag var med Kicki och hennes familj i Macau=). Det var skoj^^

2008-03-28 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0