vrf så här?

Heej !  tänkte uppdatera igen :) 
hur är det med er ?
med mig?  just nu, verkligen inte bra .. pgr av en händelse som har tagit hårt på mig.
Taack steph att du finns, twins förever <3
Men iaf, kom hem för ett litet tag sen.. från Borås Arena, det va nån match där.  dt va inte "schteek" xD Frös ihjäl mig :P  men men dt va iaf trevligt :)  haha! 

image203image204
det va såå mkt folk där .. xD       va med den här lilla filuren :)   hihi

puss kicki
jag vill tacka alla mina vänner som har försökt cheer me up, dt värmer, Vill bara bli lämnad ifred ett litet tag.. 
Och jag vill säga förlåt till en person som jag har sårat&som betyder jätte mkt för mig. förlåt.. .
jag kan inte få allt som har hänt ogjort. förlåt.. .

Kommentarer
Postat av: Anonym

take care babe!

2008-03-01 @ 22:37:55
Postat av: Muffin.

Hoppas du känner dig bättre snart.

2008-03-02 @ 00:13:05
Postat av: Jadestone

"Vet typ inte vad som har hänt" men som en utomstående person så syns det hur mycket mörde du lägger ner för vad du nu än har gjort^^ jag tycker du har överlämnat bollen till den andra personen nu. Det är han/hon som väljer nästa steg.

2008-03-02 @ 01:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0