Wannabe celebrity?

Hejhej!

Hur är det med er? Hoppas verkligen att det är bättre med er än vad det är med Kicki:S, lite orolig jag blir.
Har nu även världens press på mig ska ju ta över bloggandet för ett tag=O. Men förstår henne och hoppas att hon mår bättre snart igen=). Orka att folk hela tiden ska missuppfatta, är det inte bättre att först fråga innan man drar förhastade slutsatser? Fattar bara inte vad du håller på med:S.

Idag höll jag äntligen mitt Svenska tal. Det gick väl sådär inte direkt jättebra eller dåligt, skakade som bara den i början men nervositeten släppte efter ett tag=). Hade lite problem med vad jag skulle välja så igår bestämde jag mig till sist för att ta organdonation, jupp skönt ialla fall att ha fått det överstökat. Annars så har det inte hänt så mycket idag, det har varit en rätt seg dag i skolan:S, längtar till helgen.

Förlåt att det inte blev nåt bloggande igår men pallade helt enkelt inte=/.
Fick höra något från en vän som gjorde mig jätteupprörd och ledsen:´(. Hoppas verkligen att det löser sig pallar inte att folk ska lämna en, men stöttar dig!

       // Pussaah Steph



Wannabe celebrity?

Har så tråkigt och i onsdag så gjorde vi ju aldrig veckans outfits så jag tänkte nu tipsa er om en sida jag hittade. Är du precis som jag, älskar kändis kläder men de är ju som sagt lite väl dyra:S. Så nu finns det en hemsida som kopierar kändiskläder till ett mycket billigare pris.

image298
Denna söta babydoll klänningen som är Mischa Barton inspirerad.
Pris: 600:-

image299

Nice lössittande klänning, inspirerad av Nicole Richie.
Pris: 450:-

image300

En supersöt T-shirt med en stor rosett<33, inspierad av Hillary Duff
Pris: 410:-

image302
Ett skitsött Prada inspirerat halsband
Pris: 200:-

Så det var ett litet smakprov av vad Glitzy. se har att erbjuda kika gärna in för att hitta fler söta outfits+ accessoarer, tyvärr alla killar finns dock inte kläder åt er:( på deras sida.

Kommentarer
Postat av: Erik \0/

VAd har hänt med kicki?

2008-03-13 @ 23:16:06
Postat av: Erik \0/

Hoppas du mår bättre när du vaknar :)

2008-03-13 @ 23:26:14
Postat av: Muffin.

Ock, ock ock... Inga kläder för oss herrar på sidan! Vad i herrans namn vill detta säga? Låt mig fråga, var i Jesu namn tog jämnställdheten vägen? :P

2008-03-13 @ 23:28:10
Postat av: Frida

vad har hänt med kicki? :(

2008-03-15 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0