A walk to remember.

Heej, Hoppas att allt är brao med er (: 
Med mig är dt sådär..Legat i sängen hela långa dagen. Har haft en jobbig natt och en trött dag.
Känner mig fortfarande jätte seeeeg.. . suck*  får hoppas att jag mår bättre imorgon.
jag har kollat på film hela dagen.. A walk to remember,  Lipade sjukt mkt i slutet, soo sad :P
I'll always miss her, but our love is like the wind, i cant see it, but i can feel it.
oh my my.. :)
 

Planer för ikväll; Egentligen skulle jag & steph till Stonestage/GA @ Bäckäng ikväll, Taking notes  ska spela (: .. Känner inte för att gå nånstans ikväll, Mår verkligen bad bad bad just nu.. GOSH.  men men vi få se ikväll.. jag vet inte.. jag kanske släpar mig dit ändå..  who knows.

JAG SLÄPADE MIG DIT TILL SIST xD   Issues va där :)  & Taking notes.

Aja, tänkte gå o lägga mig nu igen..  so tired. 
tack för mig, Pusshej. 
K  

Kommentarer
Postat av: Kati

åh, jag älskar den filmen!
får mig alltid lipa sönder :P

2008-05-26 @ 18:43:03
URL: http://keeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0