ASSFACE Ir creamycupcakeFACE ? :)

Tänkte blogga lite om ansiktsrengöring:)  En kick för ansiktet! :D
Tvål & vatten är bland det sämsta du kan utsätta din hud för! :O
Det lönar sig att lägga ner lite extra tid på huden för att du ska bli så vacker som möjligt! :D
Både för killar och tjejer.
Dessa produkter har jag iaf fått testat:


P1050544.jpgDeep Clean - Neutrogenar Från Kicks. Ligger runt 60 spänn.  
Hmm.. Den är faktiskt en av mina favoriter ! 
Wash + scrub. Den luktar inte speciellt så gott men man får en härlig känsla efteråt :D
den rekommenderar jag starkt!



P1050548.jpgGentle water cleansing Cream - Nivea Visage från kicks,  49 :-
Den är vääääldigt creamy! :O   Passar bra för dom som har torr hy.
Jag gillar inte den.. lite för creamy. Får en " euw" känsla efteråt.
men som sagt dt är vad jag tycker.





P1050549.jpgDeep Cleanse - Clearasil från kicks , runt 50 :-
Den här produkten passar till dom som har har fet hy.
Alltså passar den inte för mig eftersom jag har torrhy/blandhy. Den tog livet av mig. Facet blev svin torr + sved like hell efteråt !  aajj :( 





P1050557.jpgDeep pore wash  - Garnier från kicks, ca 50 :- 
Den passar för alla olika hudtyper. 
vad mer kan man säga, den är bra! 
den rengör porerna skonsamt.





P1050563-1.jpg 
Wash off - Nivea Visage från kicks, ca 50: -
Klibbig .. . ..  .. .






P1050564-1.jpg
2 - in - 1 wash and mask - Neutrogenar från Apoteket , ca 60 :-
Den är suuuper fräch och simple ! 
me likeee





P1050565.jpg
Cleansing Milk - L 300 fån apoteket, va 70 : -
den tar bort sminket asbra. men efter känslan är inte så wow.







P1050566.jpg
Wash + scrub + mask - Garnier, 56 kr.
Den här produkten är väldigt ny. vet inte riktigt om den har kommit ut i alla affärer ännu.
Den är asbra!  mee likeee






P1050568.jpg
Cleansing milk - Nivea från Kicks , runt 50 :-
hmm.. jag gilarl inte den. ..
väldigt milky är den.. :P








Efter rengöringen bör ALLA hudtyper få sin dos av fukt i form av en ansiktscreme.
P1050550.jpg
LDB, tummar upp för den!
*Luktar väldigt gott :) 
* Face lift
* fuktar huden
ca 50 spänn























FINALLY är jag klar med inlägget :O:D 
Tack för mig, och ha en stört skön fredagskväll !
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Kajsa

kul med tips på vilken rengöring man ska köpa! Jag tycker det är så svårt och köper typ alltid dåliga grejer =P
Ska nog köpa LdB face cream nästa gång det behövs =)

2008-05-09 @ 22:36:45
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: Jadestone

Neutrogena = Bra
Använder inte 2 in 1 (Orange) utan Daily Scrub (Orange) och den rekommenderar jag. Blev rekommenderad att använda den själv och har hört massa andra som använder den och tycker den är bra. (Ovanligt av mig att rekommendera ansiktsbehandling^^,)

2008-05-10 @ 00:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0