Babyface xP

image509SHA!  allt bra ?  hope so :)
Med mig är dt la sådär, schleeten & huvudvärk :S
< - - - Checka in min bild som mamma hittade, haha! 

IDAG;  Skola som vanligt..  efter skolan stannade jag o några kvar för att plugga historia.  Men dt blev inte så mkt plugg..  . sen åkte jag hem, va på världens sämsta humör :P   och gissa vad mamma gjorde ?  hon kom in med en massa gamla,fula bilder på mig när jag va liten. . . lite jag skrattade :)   haha.  <3
Imorgon; Skola...  Eng NA, badhus...  ''/      
Jupp dt va nog allt.  

Tack för mig, pusshej.
 
K
image510hahaa!!  I'm a poser x)  
saknar saknar saknar
dom tiderna :')












En bild som Azze tog idag på mig och steph när vi va uppklädda till Karl XI.
haha !   Kläderna är för småå som ni kan se..  :P 
image515

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0