Do you love it?

Tjenare!

Lite längesen man uppdaterade nu så tänkte därför göra det, säger samma sak som Kicki måste verkligen bli skärpning här, ska bli lika flitig med uppdateringarna som förut! För min del ska det inte bara bli skärpning med bloggen utan även med mitt liv, måste verkligen sluta upp med att vela hela tiden, utan istället fatta beslut och att våga satsa, har insett att livet är för kort. På tal om det så fick jag höra något jätte sorgligt och till dig vill jag säga att jag beklagar och finns här för dig<3.

Idag:
Idag har jag bara varit sjuk, sjuk och mer sjuk, egentligen inget allvarligt fel med mig utan bara lite tjej problemXD. Så har därför inte hunnit med mera än att bara suttit och tråkat. Mina kära syskon är i Estland och har kul-.- så här hemma har vi nu två skitungar, de är med dem jag har spenderat min dag med genom att titta på Dumbo och Pippi. Sedan överraskade Kicki mig genom att ringa och berätta lite om skoldagen, hon kom sedan även hem till mig<3. Så satt vi här framför datorn och blev lite godissugna så skickade därför upp William till Ritz, lite misslyckat han följde ju inte direkt listan-.-, men det blev rätt lyckat ändå=). Till vårt godis så tittade vi på simple life, zaaazazhaa! Lite mys det blev=).

Största delen av helgen har jag jobbat och när jag inte jobbat så har jag träffat en liten söting;).
Jaa det var allt för denna gången ska försöka att uppdatera om lite roligare saker nästa gång!

// Pussaaaah Steph
image486

Jag vet att jag velar men vet verkligen inte vad jag känner, jag känner inte riktigt så här inte ännu ialla fall det vet jag.

Kommentarer
Postat av: MAJJE

Börjat läsa eran blogg igen wohooo!
Btw söting:s Men jag vart ju hemma xD

2008-05-06 @ 21:10:56
Postat av: Arab_smack

Naaw va gullig den var. "Love is when"

2008-05-15 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0