En fin dag.

image507Varje dag, varje timme, varje minut
I varje steg, i varje andetag kämpar jag
Jag vill inte tänka, vill inte gråta
If that's the kind of love you give me, I'd rather be alone..


 Shaa  !!  Hur är det med er ?  (: hoppas att allt är bra.
För min del har dagen varit skit skoj!  ohyea.
tyvärr blir det inga bilder ikväll, Glömde kameran i stephanies väska. Så bilderna dyker förmodligen upp imorgon.
Men dagen va som sagt skit skojj, och jag hade dt väldigt trevligt.
HMM... kan inte skriva så mkt när jag inte har bilderna :S  så dt får räcka för idag. Jag måste fortsätta plugga vidare.. och sen sova!  zzzZ. 

Tack för mig& ha en trevlig torsdagskväll. 
Hejdå. 
K

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny blogg design? var då med i mina utlottningar eller adda mig på [email protected].

2008-05-15 @ 21:09:26
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0