/&%(/(&/=)?)(/=)%&#¤%()/&¤

image517
 ÅÅHHH ! lackar som i helvete!
hade skrivit en hel sida inlägg!  PUFF så försvann allt..  . aja få skriva om allt nu ...  . /)/(%(&%¤/()/=(/=)%&%¤&#
 
Förstod att vissa av er itne kunde komma in på creamy innan. Det va pga att Bettisgalleria's webshop har stött på några problem. så därför hamnade ni automatiskt in på Bettisgalleria.com. 
Så jag har suttit här nu ett tag och försökt ta bort deras banner o de. 
Hoppas att dt funkar nu !

IDAG;
Vaknde kl 7:30, jag egentligen sitter i bussen vid den tiden.
Lite panik jag fick. Slängde på mig kläder, på med GLASÖGON (som jag aldrig brukar ha i skolan förutom hemma. ) , no makeup & kalufsen va åt alla håll..  hoppade in i bilen and there i go :P  sssuuuuuuck*  
Hade Eng NA muntligt. Gick la braoo.. Både jag o steph fick VG.. KUNDE ha gått bättre om vi tog med "svåra ord"  .. . f/&(& that.
Därefter va det bad som gällde. Suuper kul ! hahah! knappt några i klassen va med :P  simmade 4 längder sen va dt fritt :)  bubbelpool <3  :D
Efter det stack vi till Orion och lunchade, me like !
IMORGON;  skooola.. . ska försöka hinna lägga upp Veckans Outift !  Länge sen vi hade dt.. . -.-  sorrii..

Ikväll blir det mysmysmys :)  me like.  ska vara en riktig slappfis. bara sjunka ner i soffan o kolla på nån film eller nått. :)  Lite sugen på att kolla på Dagboken.. 
Men först ut är duschen.. :) 
Jupp jupp.. . dt får räcka för idag :) 
Tack för mig, PUSSHEJ.
K

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin layout ni har, verkligen jätte fin!

2008-05-20 @ 21:14:42
URL: http://sasara.blogg.se
Postat av: Jadestone

Nämen^^ Det var faktis varit helt avstängd från att komma hit ett bra tag, men du lyckades rätta till det :) Värsta proffs på internet som kan rätta till sånna problem jag inte förstod mig på :)

2008-05-20 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0