Glass + sol = Schteek!

                                                                            
image530Helluu!

Jahopp så var man hemma ännu en dag från skolan:S. Men i morgon ska jag garanterat gå orkar inte stanna hemma mer. Mådde skitdåligt i morse när jag vaknade dels pgv att jag inte sovit nåt i natt + förskylningen som aldrig verkar gå över=/. Känner mig rätt pigg nu ialla fall så imorn blir det skola igen=).

De senaste dagarna har det hänt rätt mycket i tisdags något som tog hårt på mig. Sällan  blir jag så arg och när ilskan tog slut så blev jag bara så ledsen och allmänt deprimerad:(. Till dig vill jag säga du har varit min vän, om du inte var min vän så hade jag väl inte gråtit den där dan i skolan eller så hade vi väl inte gjort den där överraskningen på din födelsedag. Du betydde mycket men verkar som om du är villig att ge upp allt över något jag inte ens förstår:S, säg inte att jag inte litar på dig för jag har berättat en massa saker till dig som ingen annan vet och det hade jag aldrig gjort till en person jag inte litar på!
Jag är här om du är villig att förlåta.


Sen igår var ju jag och Kicki i Gbg=) whii det var skitkul vi hade lite seriös shopping. Vi hittade avslutningskläder + en massa andra underbara saker<3. Sedan joinade även Felix så Kicki fick träffa honom för första gången:S haha lite nervös jag var.

Idag mellan mina sov pass så försökte ja pressa lite på balkongen efter min brors kommentar "du borde verkligen sola, klänningen flyter ju ihop med din vita hudfärg"-.- lite elak han ärxD. Har några dar på mig så nu är det bara att pressa i solen.
   Ni får ha det så bra!
        // Pussaah Steph

Kommentarer
Postat av: hm...

jag fick ingen överraskning på min födelsedag. Betyder det att jag inte betyder någonting? :(:(:(

2008-05-29 @ 23:03:52
Postat av: Muffin.

Sup och rulla runt!

2008-05-29 @ 23:08:50
Postat av: Steph svarar:

Till hm... Joo Erik du betyder super mycket!

2008-05-29 @ 23:29:13
Postat av: Tikka

haha, kul blogg det här, verkligen... :P Thai-negern ä ju så skön xDDD

2008-05-31 @ 12:42:28
Postat av: Thåström

Varför förklara när jag slutat tro?
Vad finns det kvar mer än the biggest blow?
Den e så hundraprocentigt effektiv
nä den tar våra liv

Vi fryser ihjäl det är så kallt
stackars barn men snart blir det varmt
Ja vi fryser ihjäl det är så kallt
stackars barn men snart blir det varmt

Det blir åttahundra grader
Du kan lita på mej du kan lita på mej
Åttahundra grader
Du kan lita på mej du kan lita på mej

Människor med stirrande blick
du grät fast du inte fick
Varma kläder men så kalla kårar
inte konstigt när jag bara ser dårar

Vi fryser ihjäl det är så kallt
stackars barn men snart blir det varmt
Ja vi fryser ihjäl det är så kallt
stackars barn men snart blir det varmt

Det blir åttahundra grader
Du kan lita på mej du kan lita på mej
Åttahundra grader
Du kan lita på mej du kan lita på mej

Ibland känns det ingenting alls
Dom skulle kunna hugga av min hals
Bara så jävla tom
när jag väntar på min egen dom

Vi fryser ihjäl det är så kallt
stackars barn men snart blir det varmt
Ja vi fryser ihjäl det är så kallt
stackars barn men snart blir det varmt

Det blir åttahundra grader
Du kan lita på mej du kan lita på mej
Åttahundra grader
Du kan lita på mej du kan lita på mej

2008-06-01 @ 21:38:45
Postat av: Steph svarar:

Till Thåström, Ebba Grön - 800° nice låt text=)





2008-06-02 @ 19:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0