Grillish

Hejhej!

Oh känns verkligen som om sommaren är nära nu=). Himmeln är alldeles klarblå och blommorna börjar slå ut, så underbart!
Igår träffade jag F igen och sedan var det meningen att jag och Kicki skulle ha en ultimate tjejkväll med grillning och badning. Men men det blev som det blev med de planerna, tyvärr kunde inte Kicki sen efter all planering så vi ska ta det idag istället. Så för att inte sitta hemma och tycka synd om mig själv så bestämde jag och Hannes oss för att vi skulle samla ihop ett gäng och dra och grilla istället. Då var klockan rätt sent så det var inte så många som var på men det blev rätt mys ändå=). Så vi satt där på stranden och grillade lite korv och myste=), värsta sommar känslan fick man<3. Men nu är det allt dags för mig att dra ut och njuta av det fina vädret, ni får ha dt så bra!

// Pussaaah Steph

image498image490 image491
image495
Hanniis cooling där med sin ciderXD!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-10 @ 12:55:12
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0