If that's the kind of love you give me, I'd rather be alone..

5389682854055851083.jpg

 Shaa  !    Hoppas att allt är bra med er :) 
För min del är dt la okej.   Har pluggat sönder idag, sen kl 12 började jag plugga Samhäll >.<   och jag har gjort klart hälften av arbetet ... . -.-  NICE.   Det blev nog lite för många pauser emellan xD  

TOMORROW:
  Götet med klassen !  WOHOO. 
kommer dyka upp massa bilder imorgon här :D 

vi kommer att lämna suckie-borås runt 9 tiden :) och så kommer vi stanna där till kl 15:00 (lärarna iaf).  Och dom som ville stanna kvar fick göra dt ..Nån som ska stanna kvar ? 

 .. .. Ohyeaah!  :)  Vi (Steph, jag, Kezo, KP ) planerade först att gå till Liseberg men valde till slut att SHOPPA ist. <333 Happiiii

Läste en väns blogg precis, guuud vad tårarna bara forsade ner.. såå söött.  Den här personen bor nämnligen i Macau <33 och skrev ett inlägg om mig.  Lite man saknar macau nu :P

Aja nu ska jag in i duschen, så vi hörs förmodligen imorgon..
Ha en stört skön onsdagskväll
Tack för mig, Hejdå!
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0