It gets so hard to walk away

Heej!

Hur är det med er? Med mig hmh så förvirrad vet inte vad jag ska ta mig till=/, måste verkligen bestämma mig nu går inte att vela så det är precis det jag ska göra! Tänkte gå ut på en promenad sen för att rensa huvudet det behöver jag verkligen. Har varit glad hela dan tills då jag kom hem och lyssnade på en låt som påminde mig lite för mycket om en person usch så tråkigt att det blev som det blev=(. Nee lite emo jag låter nu jag får helt enkelt gå vidare och cheer upXD. Vädret är ju ialla fall helt underbart! Så ut och njut av det.

Ha det så bra!

// PUSSAAH Steph


Inte ett direkt stort fan av RNB men denna låten kan jag inte få nog utav även om det gör ont varje gång. Hittade dock inte den versionen jag har men denna får duga.

*I can't exlpain this feelin'
I think about it everyday
And even though we've moved on
It gets so hard to walk away*

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Naww, fin låt.

*So hard to express this feeling
Cause nobody compares to you
And you know ///she'll never love you like I do///*

*Snyft* det är som Johan vill säga något xD

2008-05-27 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0