It has to stop.

SHA! Hoppas att allt är bra med er. 
Är verkligen inte på humör just nu.. .
Liten kort sammanfattning om dagen.
IDAG ;  Började kl 10:00.. Religion. Efter det så skulle jag ha Spanska.. men jag skippade den för jag skulle träffa nån. Men så va människan inte hemma.. så jaa, jag fick åka tillbaka till skolan där jag träffade Kezo :) 
Sen gick jag, steph och muffin ner till EEST och lunchade :)  
Min dag va piss..
Hoppas att ni har haft en bättre dag.

Ikväll ska jag KOLLA PÅ FILM, det har jag bestämt! inga telefonsamtal, sms:ande,  msn ( ska försöka:P),
bara chillkväll, det är vad jag behöver just nu .. 
Nu tänker jag gå och lägga mig.
F/)&(% my LIFE.
Tack för mig,  HEJDÅ.
K,  har stängt av mobilen, so dont even try.


image522

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Inte konstigt jag itne sett dig inne idag, lite tomt kändes det^^ men jag spelade idag också så kanske inte skulle prata men ändå! Logga in och inte se dig inne, det är ju värsta totyren ^^ xD (Måste göra det klart för mig att jag överdriver^^ annars kanske missförstånd kan uppstå^^)

2008-05-22 @ 00:03:09
Postat av: azze

eeh? alltså seriöst jadestone..du är ju en jävla stalker! chilla man.

2008-05-31 @ 21:55:29
URL: http://cherryrepublic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0