Just for you

Heej!

Hur är det med er? Med mig är det super bra nu efter det att jag fått sova lite, ställde väckarklockan men somnade förbi båda alarmen:S. Lite utsliten man var, men nu är jag pigg igen=).
Just nu äter jag lite mat som jag själv gjort, värt att poängteraXD jag är faktiskt inte så sämst på matlagning det kan Mammii intygaXD, hon tyckte faktiskt att det smakade gott=), lite glad.

Idag som alla andra måndagar så var det dags för skola, helgen gick så fort så det var extra svårt att pallra sig iväg idag-.-. Sedan stannade jag Kix, Kezo och kezos lover kvar för att plugga, gick dock sådär med pluggningen så måste därför sitta hela kvällen med vårt grupparbete, så går det-.- men har inget bättre för mig så rätt chillXD.

Imorn badhus whii, jag är ju en av de få som faktiskt gillar det, bara det att man får så kort rast och ingen lunch eftersom det tar ett tag att göra iordning sig efteråt=S, men värt det. Eftersom det är badhus imorn 07M så ska jag tipsa er om lite badmode=), ha dt bäst!

    // Pusssaah Steph


I vår och sommar är det som sagt mönster och färg som gäller, samma gäller det även i badmodet.

image511

Mönster i alla dess former!
Den gula bikinin med prickar kommer från Nelly.se och de andra två från HM 98 kr/ del

image512
Färg, färg och återigen färg! Denna läckra bikini kommer från Ellos.

image513image514
För er riktigt trendriktiga ska satsa på en bandeau bikini, denna snygga blå bikinin kostar 54 dollar och går att beställa från Delia's, den grön prickiga från southmoonunder.com för 84 dollar.

The big nono är stringbikinin! Och det allra viktigast välj en bikini som ni känner er bekväm i, så lovar jag att du kommer skina såväl i badhuset som på stranden<3.

Hoppas ni blev lite klokare ha dt bäst!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej

gå in på min blogg och tävla om 2 par nya diesel jeans

ingen avancerad tävling, gör den för rolighetens skull:)

ha det så bra

2008-05-20 @ 20:04:18
URL: http://sannassanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0