Just the start of it..

Heeej sunshines!  Hoppas att allt är bra med er i dag....Här är det bara bra :) 
Ännu en vacker dag, Solen skiner från en klarblå himmel .. schweet!

Måste iväg snart !  skriver en kort liten sammanfattning om dagen.
IDAG;  Va ju som sagt med H :) dt va jätte trevligt !  Diggar hans lillebror asmkt :D  han är typ 6 år och har tyvärr redan en tjej :P  så cute.
Sen senare på kvällen grillade jag och steph + min familj o grannarna -.- .  haha!  Dt va la mysigt .. :P  därefter va vi vid datorn en liten stund, Ringde Kezo ;) Hon&Benjii <3.  awwh
IMORGON; Tandläkaren kl 9:00 :S  . hatar verkligen tandläkaren...  goosh kill me.
NU måste jag verkligen dra! 
Tack för mig, HEJDÅ



P1050622.jpg

Kommentarer
Postat av: Erik \0/

Vad har denna underliga bild med en helt främmande homo sapiens sapiens att göra med själva inlägget?
Ha en bra dag!

2008-05-12 @ 18:50:19
Postat av: Kicki svarar :

Erik: för jag va med denna "främmande homo sapiens sapiens" .. dags att använda hjärnan erik.
Tack desamma.

2008-05-12 @ 21:43:18
Postat av: Erik \0/

Jasså! är det så det ligger till, men då förstår jag :D

2008-05-13 @ 19:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0