Let's just breath

Heej!

Hur är det med er?

Med mig är det sådär just nu så många blandade känslor på en och samma gång. Kollade precis klart på det nyaste greys avsnittet (s4e16&17) och usch vad bra det var, man både skrattade och lipade. Helt klart bland det bästa avsnittet eller avsnitten borde man kanske säga eftersom det var ett dubbelavsnitt. Precis när jag tyckte att serien började tappa lite utav stinget så gjorde de ett såhär wow avsnitt=) haha lite lycklig jag är nu.

Idag jobbade jag i Kinna helt slut blev jag efteråt så har sovit den största delen utav dagen, har även knaprat i mig en massa tabletter för att försöka bli av med min dunder förskylning. Lite trisst att bli sjuk nu när det snart är sommarlov men men=).

Nyss gjorde jag något som jag ångrar blää är inte alls en känslosam person och så gjorde något som verkligen är olikt mig:S vill inte ta det här, rodnar tom när jag tänker på det. Haha nee men egentligen är det inget farligt men det kändes bara rätt för stunden. Vet inte känns som om jag håller på att förändras har ännu inte räknat ut om det är till det bättre eller det sämre=/, återkommer när jag vet svaretXD.
Ni får i alla fall ha en super fredag, ha det så bra!
  // Pussaah Steph
image527
Nu är det dags för lite godis mums!

Kommentarer
Postat av: Erik \0/

Nu blev man ju väldigt nyfiken här.

2008-05-25 @ 10:35:24
Postat av: Jadestone

Hoppas på det bästa för dig :)

2008-05-25 @ 13:04:21
Postat av: Mu

Lägger du ut det på din blogg är det postivit

2008-05-26 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0