Love doesn't need words

Heej=)!

Hur är det med er? Med mig är det mycket bra. Hade en chill skoldag med en massa raster hela tiden=) whii. Jag och KP hade även en redovisning i geografin den gick rätt bra tror och hoppas jag. Sedan var det spring time i annelundsparken, så härligt sliten blev man efteråtXD.

Sedan igår så var det chill, chill och åter chill tittade på gossipgirl, one tree hill och greys helt klart de bästa serierna<3.

Har egentligen inte hänt så värst mycket förutom nu på kvällen då jag och Kicki ( som är sjuk)  drog till stonestage där vi bla lyssnade på Issues<3 och Taking notes=). Båda banden är super!
Bara det att denna gången blev man lite shockad när man såg issues för det första så var inte Christian med och så verkade det som om alla i bandet hade klippt sig;), men det var nice de var lika söta som vanligt. Titta ner så ska ni få se några bilder som Kicki snart ska lägga in.
Ha det bra!
Oh just det vill ännu en gång tacka min bror Jimmy som fixade den fina layouten till oss, har fått en massa bra response vilket är super kul=), tack.

// Pussaah Steph


image523image524



Heeeej! kicki här!  Jaa, som sagt jag gick dit till slut ''/  Issues va där :D och taking notes  ! 
Lite besviken att Issues inte spelade "when you're not around"  :(
Och att jag inte hann lyssna på Reason for wish - Taking Notes. Mådde inte alls bra så va tvungen att gitta hemåt .
tog en dusch precis och mår nu som i morses:S  ohlord
Anyway.
ska lägga in bilderna + ett litet klipp på Taking Notes, NU :)

Här har vi Taking Notes, me likee.

image526
image527

Issues
NU
Dom har verkligen klippt håret KORT. 
Me like.

image528

FÖRR
image529

Tack för mig, Heejdå :)
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0