Söndagskväll.

HEJ !  va ett tag man skrev här (sen i onsdags). 
Har inte orkat blogga på dom senaste dagarna :P Ska ta och skärpa till mig (A)  :) 
Men men.. hoppas att allt är bra med er :)  För min del är det bara brao.
IDAG har jag varit med mina sunshines, Kezo och Femman :)  trallade i knalleland, lunchade och shoppade ofc.
Skola imån ''/   .. .  suck*  



Här kommer en försenad "veckans outfit" image477
image478
we like it flowered.    Kläderna kommer ifrån Ginatricot.
I onsdags gick vi som sagt till Myrorna, tyvärr så fick vi inte ta kort. så dt blev inga outfits från M.



image480image483image484image485
Kortegen, med Kezo, steph, KP, Linda mfl. 

 Aja dt får räcka för ikväll. 
Tack för mig, Heejdå. 
kicki

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej. I min blogg coachar jag både mig själv och andra inom ämnet självkänsla och självförtroende. Varmt välkommen in i bloggen. Vill du så får du gärna slänga in en kommentar också. Kram kram

2008-05-04 @ 21:12:00
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com
Postat av: Erik \0/

Kortegen blir bara sämre och sämre!
Lägg ner skiten!

2008-05-05 @ 06:39:47
Postat av: femman

gör en bättre kortege själv då!

2008-05-05 @ 08:07:42
URL: http://honlillatjejen.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0